Par0di ‘Lagak’ Elly Mazlein Dalam Kampung Pe0ple, Penonton Kata Win Habis

Jika anda peminat drama Kampung People, pastinya sudah dapat meneka parodi ini merupakan salah satu babak dalam episod pertama. Ternyata, babak daripada pelakon, Elly Mazlein tidak mengecewakan diawal drama ini yang disiarkan pada 11 Disember lalu.

Dapat dilihat, babak itu dilakonkan pelakon utama drama ini bersama dengan beberapa pelakon lain yang sedang membincangkan tentang tema ulangtahun kelahiran rakan mereka

Episod pertama disiarkan di Youtube TV3

Bagaimanapun, babak berkenaan juga menjadi diantara lakonan Elly Mazlein yang turut menerima reaksi lucu daripada peminat sekaligus penonton drama Kampung People yang merasakan babak itu antara yang mencuit hati mereka.

Apa yang mencuit hati mereka lagi, apabila Elly Mazlein berkongsikan rakaman video parodi yang dilakukan oleh dua orang individu menerusi babak berkenaan.

Parodi Elly Mazlein cuit hati ramai

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ehhhh kumpulan kugiran Elsa ni .. minah selamat mcm nak jumpa je .. come to the future kampung sinaran baru , kite main kelas makeup2 smbil baca novel laut I miss u , agitchuuuuuu 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 . #Repost @aisy_eizhar (@get_repost) ・・・ Sama x diorg kak @iamellymazlein ?? 😂😂 sumpah saya terhibur la kak @nikrozaimah n @channelbalqis 😂😂😂 thank u @fiq_razak perkenalkan cerita ni 😂 . . #KampungPeople

Siaran dikongsi oleh ELSefhia (@iamellymazlein) pada

Parodi itu membuatkan dia turut meninggalkan respon kepada individu berkenaan dan diruangan komen rata-rata memberikan maklum balas positif ramai.

Ternyata, parodi itu juga membuatkan mereka gelak besar dan terhibur selain berkata ia merupakan fenomena daripada pelakon dan penyanyi popular ini.

“Hahahaha kelakar sis”

Dalam pada itu, parodi tersebut juga ditonton sehingga meraih 120,000 tontonan menerusi laman Instragram yang membuatkan peminat dan pengikut akui babak itu terbaik dan membuatkan mereka terhibur.

“Hahaha tak boleh blah lah… good job”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

 

Sumber: Elly Mazlein via KLPRESS

 

Be the first to comment on "Par0di ‘Lagak’ Elly Mazlein Dalam Kampung Pe0ple, Penonton Kata Win Habis"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*