Sedang Tok Ti Buat Persembahan Tiba-Tiba Aafiyah Naik Pentas Siap Menari Lagi

Tidak pernah tidak comel gelagat Siti Aafiyah anak Dato Siti Nurhaliza. Semakin bijak dan comel dengan gelagat spontannya membuatkan ramai peminat Tok Ti terhibur dan turut meminati Aafiyah. Siapa sangka kecil kecil sudah ramai peminat.

Mesti dah besar sama popular dengan ibu. Seperti yang kita tahu, Siti Aafiyah sering mengikut ibunya membuat konsert atau pergi mana mana event membuatkan dia sudah terdedah dengan persekitaran bersama peminat, dan juga muzik. Tidak hairan lah jika Siti Aafiyah pandai menari.

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Look at Aafiyah 🥰

Siaran dikongsi oleh Sitizoners(Austria🇦🇹/Turkey🇹🇷) (@ctdk.austria) pada

Mesti terikut ikut tengok ibu selalu menari ini, pantang dengar lagu mesti menari. Gelagat comel Aafiyah bersama Tok ti di satu majlis menarik perhatian ramai apabila Aafiyah berjalan kearah ibunya yang sedang membuat persembahan.

“Siti is upstairs- Aafiyah is downstairs- Siti helps Aafiyah up the stairs- Aafiyah is upstairs now- Siti is downstairs- Aafiyah helps Siti up the stairs”

“Pandai Aafiyah hulur tangan nak ibu pimpin nak teman ibu menyanyi sekali. Yang part menari tu comel habis geram tengok.”

“Amboi Aafiyah kemain layan hindustan siap menari nari pluk ibu lagi. Comeynya Aafiyah manja sangat dengan ibu.”

Netizen turut terhibur dengan gelagat Aafiyah. Mereka tidak melepaskan peluang utk men1nggalkan komen. Antara komen mereka.

Terbaik Dato Siti Nurhaliza tenang membuat persembahan sambil melayan anak. Ini bukan kali pertama Tok ti membuat persembahan bersama Aafiyah di majlis perkahwinan.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

 

Sumber : IG ctdk.austria via rose merah

 

Be the first to comment on "Sedang Tok Ti Buat Persembahan Tiba-Tiba Aafiyah Naik Pentas Siap Menari Lagi"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*