Anak BCL Pimpin Bacaan Yasin Di Pusara Ayahnya Tarik Perhatian Ramai!

Kehilangan orang tersayang pasti ada rindu yang sangat mendalam di dalam hati. Selain doa dititipkan untuk yang telah pergi sebagai tanda ingatan, lumrahnya juga akan turut menziarahi pus.ara.

Baru-baru ini Bunga Citra Lestari (BCL) telah berkongsi beberapa keping gambar dimuat naik di instagramnya, menziarahi pusara arw4h suaminya.

Difahamkan kunjungan BCL bersama anak tungganya Noah Sinclair berserta ibu dan bapa mertuanya dari Malaysia ke pusara bagi mengubat rindu dan kebetulan juga pada hari terbut adalah merupakan hari ulang tahun kelahiran Allahyarham Ashraf Sinclair yang telah meninggalkan pada Februari 2019.

Menurut perkongsian ibunya, Khadijah Abdul Rahman, mereka sekeluarga menziarahi pus.ara ar.wah Ashraf Sinclair bersama-sama menantu serta cucu iaitu Bunga Citra Lestari dan Noah.

Turut kelihatan ahli keluarga Bunga yang sama-sama hadir di pusara ar.wah Ashraf Sinclair.

Sepatutnya semalam merupakan hari ulang tahun kelahiran selebriti terkenal, Allahyarham Ashraf Sinclair yang telah meninggalkan kita semua pada Februari 2019.

Bunga Citra Lestari (BCL) yang juga penyanyi serta pelakon terkenal Indonesia telah memuat naik gambar allahyarham di Instagram dengan kapsyen menyatakan rasa rindunya terhadap Ashraf.

‘Hey you.., Happy Birthday ❤️ We miss you.. And love you, always..’

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bunga Citra Lestari (@bclsinclair)

Terlihat juga anak tunggalnya, Noah Sinclair yang setia bersama ibu tersayang sambil memeluk bahu penyanyi itu ketika dia mulai seb.ak.

Paling mencuri tumpuan sudah tentu perkongsian daripada ibu Ashraf di Instagram apabila memaklumkan yang cucunya, Noah telah memimpin bacaan Yasin ketika di pusara alla.hyarham sewaktu mereka datang menziarahi.

Ibu ar.wah turut berkongsi momen-momen sebak ketika menziarahi pusara dan memaklumkan cucunya, Noah telah memimpin bacaan Yasin. Dia turut mendoakan agar ar.wah anak sulungnya itu ditempatkan di syurga Jannah.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bunga Citra Lestari (@bclsinclair)

Untuk rekod, Ashraf Daniel Mohamed Sinclair telah bernikah dengan Bunga Citra Lestari pada November 2008 dan dikurniakan seorang anak lelaki, Noah Sinclair yang kini berusia 12 tahun.

Pada Februari 2019, Ashraf telah dilaporkan menin.ggal dunia ketika dalam tidur dan dipercayai mengalami sera.ngan jantung.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber :pa ma

Be the first to comment on "Anak BCL Pimpin Bacaan Yasin Di Pusara Ayahnya Tarik Perhatian Ramai!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*