“Muka tak bersa4lah pulak tu” Sempat ‘cvri’ mangga, video Namie di MLS3 buat hal raih perhatian ramai

Rancangan muzikal komedi Superstar 3 (MLS3) nampaknya semakin mendapat sambutan selepas beberapa minggu disiarkan di Astro Warna, kumpulan pelawak cemerlang yang digandingkan bersama. Malah, penonton juga tidak sabar menanti kemuncak Superstar 3 yang tidak lama lagi menemui penonton.

Antara kumpulan yang dikatakan bakal bergelar juara MLS3 ialah kumpulan UBI, yang terdiri daripada dua pelawak legenda: Fad Bocey, Sharif Zero, dan Namie, yang baru sahaja membuat penampilan sulung dalam rancangan komedi.

Bagaimanapun, peserta yang dikenali sebagai Namie itu nampaknya menjadi viral setiap minggu kerana tindakannya itu membuatkan penonton ketawa. Malah dalam insiden kelakar yang dilaluinya, netizen tidak berhenti ketawa selepas dia dilihat melakukan sesuatu di pentas komedi Superstars 3 baru-baru ini.

Berkongsi dengan peminat Kumpulan UBI, Namie mengesahkan tindakannya itu mendapat perhatian ramai apabila berjaya “mencuri” mangga yang berada di atas pentas selepas selesai persembahannya.

@kakbeeqa Aduhai @namie_smy Gud luck utk FINAL nanti.. #muzikallawaksuperstar3 #ubi #fyp ♬ Becekin Adek Bang _ Frida Angella By. Dj Agus – 𝓢𝓪𝓱𝓻𝓲𝓵 𝓛𝓲𝓷𝓴𝓛𝓸𝓷𝓴_

Video yang dikongsi itu nampaknya telah menarik perhatian Namie, dan dia meninggalkan reaksi dalam komen bahawa dia melupakannya di tengah-tengah siaran langsung, tetapi tindakannya menghiburkan ramai orang, dan kemenangannya dalam rancanganitu saya harapkan.
 
KOMEN NETIZEN
 
 
Apa Pendapat Anda? Jangan Lupa Like Komen N Share Okey. Tq
 
Diolah Oleh : SinarViralPress
 
Sumber : HCL

Be the first to comment on "“Muka tak bersa4lah pulak tu” Sempat ‘cvri’ mangga, video Namie di MLS3 buat hal raih perhatian ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*