” Over!!..” netizen suka dengar respon ‘kembar’ Fazura..

Tidak cukup dengan itu, netizen memuji pakaian yang dipakai Neelofa dengan menyatakan pakaian yang dipakai itu membuatkan dia kelihatan lebih cantik.

Walau apa pun, dia juga digelar “kembar” Fazura kerana dia menyerupai kedua-dua wanita bukan sahaja dari segi wajah malah dari segi suaranya. Lebih menarik apabila Ellya Farahanny Ridzuan  akhirnya berpeluang bertemu Fazura ketika menghadiri konsert Fazura Faztival beberapa hari lalu.

@officialellefara Still cannot move on 😍😍🥰🥰❤️❤️ Thank you Kak Faz @Fazura ♬ original sound – Elle Fara

Sungguhpun begitu, nampaknya wanita jelita ini tidak sabar untuk menunggu beberapa komen ‘t4jam’ memandangkan pertemuannya dengan Fazura sejak kebelakangan ini mendapat perhatian ramai.dikatakan lebih memakai pakaian berbanding Fazura.

Selepas membaca komen tersebut, wanita itu membalas dengan merakamkan video dan menerangkan lebih lanjut mengenai pakaiannya dan bukannya menunjukkan reaksi “t4jam” kepada komen tersebut yang akhirnya membuatkan dirinya juga sekali lagi menjadi tumpuan warganet.

@officialellefara Replying to @kakyan021 @femmes.glemmer ♬ original sound – Elle Fara

Bagaimanapun, reaksi wanita itu mendapat perhatian netizen. Kerana rata-rata mereka, juga suka mendengar caranya memberikan respon terhadap komen kritikan yang diterima malah dipuji warganet kerana tidak cepat melatah malah bersiap tenang.

KOMEN NETIZEN

“Bagus jawapan sangat baik turut kata…”

“Power la tepis kec4man. Terbaik kak”

“Tetap positif…”

“Suka sangat cara awak jawab”

 

Apa Pendapat Anda? Jangan Lupa Like, Komen N Share . TQ

Diolah Oleh : SinarViralPress

Sumber : HCL

Be the first to comment on "” Over!!..” netizen suka dengar respon ‘kembar’ Fazura.."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*