“Tahniah Amna Sayang” Azizulhasni Bangga Anak Berjaya R4ngkul Pingat Perak Dalam ‘Victoria State Selection Competition’

Seperti yang kita tahu Azizuhasni awang merupakan seorang seorang pelumba basikal trek profesional Malaysia. Namanya yang melonjak naik dan berjaya memenangi pingat Emas berkali-kali membuatkan namanya begitu terkenal di mata dunia.

Bukan sahaja bapa yang begitu aktif dalam sukan tetapi dua anaknya juga iaitu Amna Maryam dan Amna Khadeeja  turut mengikuti jejak langkah bapanya dalam bidang k3sukanan.

Menerusi satu posting di laman instagram Datuk Azizulhasni Awang, di mana anak perempuannya Amna Maryam telah meraih pingat dalam satu pertandingan Taekwando di Melbourne, Australia.

“Congratulations my sayang Amna Maryam for winning Silver in Victoria State Selection Competition. Proud of your effort and achievement”

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Azizul | Awang (@azizulhasniawang)

Menerusi kapsyen, atlet berbasikal itu turut meluahkan rasa bangga dengan usaha dan kejayaan yang diraih oleh anaknya itu.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Azizul | Awang (@azizulhasniawang)

Rata-ratanya turut memenuhi ruangan komen dengan ucapan tahniah buat Amna yang mempunyai semangat juang seperti bapanya.

Hasil perkongsian hidup Datuk Azizul dan isteri, mereka telah dikurniakan tiga cahaya mata.

Sekadar info, Azizul dan Tya mendirikan rumah tangga pada 30 Januari 2010 dan mereka sekeluarga kini menetap di Melbourne, Australia.

Tahniah Datuk Azizul dan Datin Tya! Semoga terus berjaya di dunia dan akhirat

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:ig Azizulhasni Awang

Be the first to comment on "“Tahniah Amna Sayang” Azizulhasni Bangga Anak Berjaya R4ngkul Pingat Perak Dalam ‘Victoria State Selection Competition’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*