Tidak Tah4n Dengan KeIakvan B4by Shima, Akhirnya Peminat Sovnd B4by Shima Minta Supaya S0pan Sikit

Hampir setiap minggu, ada saja kec4man diIemp4rkan orang ramai kepada B4by Shima sehingga meminta penyanyi itu menlnggalkan negara ini dan berhijrah ke Indonesia.

Terbaru, dia sekali lagi menarik perhatian ramai apabila dikatakan memakai pakaian menc0l0k mata ketika berada di sebuah studio yang terletak di Jakarta.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by NENG BABY SHIMA (@babyshimaofficial)

Menerusi satu hantaran di laman Instagram, kelihatan B4by Shlma gembira apabila disambut oleh seorang lndividu dipercayai ‘orang kuat’ bagi syarikat rakaman din4unginya.

“Ampun…. makasih banyak @nagaswaraofficial udah sambut Shima pulang,” kata penyanyi berusia 30 tahun itu.

Bagaimanapun, penampilan B4by Shlma yang mengenakan t-shirt putih serta berseluar seperti legging krim itu menerima tegvran beberapa peminatnya kerana dilihat sangat ket4t.

Kata peminat, lebih s0pan sekiranya penyanyi lagu B4by Sayang itu tampil dengan pakaian lebih l0nggar selain menyatakan sokongan terhadap kerjaya B4by Shlma.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by NENG BABY SHIMA (@babyshimaofficial)

 


Terdahulu, B4by Shlma atau nama sebenarnya Nor Ashima Ramli dirayu netlzen untuk tidak kembali ke tanah air selepas memaklumkan dirinya sudah selamat tiba di negara seber4ng.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber :Instagram Baby Shima/omm/achikdia.com

Be the first to comment on "Tidak Tah4n Dengan KeIakvan B4by Shima, Akhirnya Peminat Sovnd B4by Shima Minta Supaya S0pan Sikit"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*