Dah ada masalah, Bgi lagi masalah, Macam salah tu dari dia pulaa.. – Netizen

Puteri Balqis, Atau lebih dikenali sebagai, Aqish, dibesarkan dengan seorang bapa yang “toksik” sejak nama pelakon remaja itu berakhir, selepas dia mendedahkan apa yang dilaluinya semasa kecil.

Pendedahan Aqish dibuat semasa sesi temu bual bersama Youtuber Bros Gang TV. Ramai juga yang terkejut dan tidak menyangka apa yang dilalui pelakon ini ketika membesar sangat perih dan sukar diterima dek akal.

Bagaimanapun, menurut laporan baru-baru ini, nama Puteri Balkis telah digugurkan daripada penggambaran drama yang bakal disiarkan oleh rangkaian televisyen itu kerana insiden viral ini.Dikongsi sendiri, Norashkin Mohd Aziz, atau lebih dikenali sebagai Ashkin.

“Malangnya, tawaran kerja 14 episod stesen TV komersial itu telah ditarik balik. Ia adalah perkara biasa untuk kes menjadi tular,” katanya sambil menambah bahawa dia sangat bimbang tentang masa depan kerjaya seni Akish. Ia menegaskan.

@azrilradzijer Dah lah diagnosed PTSD, job pulak kene tarik.. Have some humanity la.. Dia pun layak utk cari pendapatan demi kehidupan dia.. #aqish #puteribalqis #duniakejam #manusia #penindasan #anak #keluarga #learnontiktok #belajardaritiktok ♬ 原声 – Chujiu999 – 初九

Selain itu, Ashikin turut terkilan dengan penjualan bukunya kerana kejadian ini.Namun begitu, dia yakin dengan ketentuan dan rezeki Allah buat mereka anak beranak. Berita dakwaan penyingkiran nama Puteri Barkis daripada drama TV itu turut mendapat perhatian ramai selepas ia dikongsi di TikTok.

Di ruangan komen, rata-rata netizen Puteri Balqis meluahkan kata-kata sokongan ketika dia dan ibunya berdepan dengan cabaran yang mereka hadapi ketika ini.

KOMEN NETIZEN

“Sedihnya Ya Allah. Kejam sungguh dunia”

“Kesian dia.. Dia pernah cakap ‘saya kena kerja jugak. Tak kan nak harapkan orang. Nanti susah masuk bersamamu netizen marah pula’.. Ni dia nak keja buat macam tu pulak”

“Tak faham aku. Dia mangsa dia kena tarik job…Common la stesen penyiaran”

“Ni la orang kita. Kalau orang West depa mesti lagi tolong bagi semangat untuk move forward”

 

Apa Pendapat Anda? Jangan Lupa Like Share N Komen Ok. tq

Diolah Oleh : SinarViralPress

Sumber: HCL

Be the first to comment on "Dah ada masalah, Bgi lagi masalah, Macam salah tu dari dia pulaa.. – Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*