“Dia telah pergi hari ni, sampi gastrlk tak nak mkn..”- Zara Zya Kongsi Berita Sedlh, Terkejvt Bila Smpai Rumah

Menurut Zara, Gabby telah dibelanya sejak kecil lagi dan sentiasa menemaninya ketika berada di rumah dan melakukan kerja rumah. “Kucing pertama saya, Gabby, m4ti hari ini (semalam). Saya beli masa kecil, Gabby selalu teman saya tidur, makan, kadang – kadang Gabby tak nak makan kalau saya tak teman dia. Manja sangat. “Sampaikan dia gast’rik tak nak makan sebab tak teman.

Saya baru balik penggambaran, sampai je rumah saya terus ta’nam Gabby. Sekarang kucing saya ada tiga,” ujarnya. Meninjau ke ruangan komen, rata – rata warganet turut bersim’pati dengan kehi’langan kucing kesayangan Zara. Menerusi perkongsian seorang pengguna TikTok @nadia_nanad02, dimana Zara melalui siaran langsungnya memberikan khabar se’dih tersebut.

Menurut Zara, Gabby telah dibelanya sejak kecil lagi dan sentiasa menemaninya ketika berada di rumah dan melakukan kerja rumah. “Kucing pertama saya, Gabby, m4ti hari ini (semalam). Saya beli masa kecil, Gabby selalu teman saya tidur, makan, kadang – kadang Gabby tak nak makan kalau saya tak teman dia. Manja sangat. “Sampaikan dia gast’rik tak nak makan sebab tak teman. Saya baru balik penggambaran, sampai je rumah saya terus ta’nam Gabby.

Sekarang kucing saya ada tiga,” ujarnya. Meninjau ke ruangan komen, rata – rata warganet turut bersim’pati dengan kehi’langan kucing kesayangan Zara. “Bg pencinta kucing, ia bukan sekadar kucing, tp ia adalah keluarga.” “Aq da bnyk kli da mngis sb kcing…btul la kcing hnya ad kte smpai dia mti.” Pencinta n pembel4 kucing jer tau ape perasannyer bila kehi’langan kucing”

“Org yg faham dan mempunyai sifat kasih sayang terhadap h4iwan saja yg akan rasa bila kehi’langan h4iwan yg kita sayang yg dah macam keluarga” “Betul..hi’lang kucing rasa se’dih mcm hilang keluarga” “Semngat Zara Sye dpt rase ape yg awak rasa …Sye pon pencinta. Kucing.”

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber :viral

Be the first to comment on "“Dia telah pergi hari ni, sampi gastrlk tak nak mkn..”- Zara Zya Kongsi Berita Sedlh, Terkejvt Bila Smpai Rumah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*