Sudah-Sudahlah Buat Drama” – Lelaki Ini Meng4ku Bapa Saudara Puteri Balqis. Mula Ded4h Perkara Ini

Balqis akhir.nya membuat lap0ran p0lis di Ibu Pejabat.P0lis Daerah Subang.Jaya susulan d4kwaannya sebelum ini pernah menjadi m4ngs4 g4ngguan bapa kandung.nya sendiri. Memetik m.Star 0nline, Ketua P0lis Daerah Subang Jaya, ACP Wan Azlan Wan Mamat mengesah.kan menerima lap0ran daripada r3maja itu pada jam 10.25 malam semalam. Dalam lap0ran tersebut, remaja berusi15 tahun itu menyatakan di.ganggu secara oleh bapa.nya sejak tahun 2013 hingga 2017.

Iap0ran p0lis itu menyata.kan m4ngsa juga sering dipert0nt0nkan dengan vide0 Ivcah dalam telef0n bimbit bapa kandung.nya,’ katanya. Menurutnya la.gi, kejadian berlaku ketika m4ngsa ber.usia enam tahun dan perbuatan itu dilakukan apabila ibu m4ngsa tiada di rumah. Kes di.siasat di bawah S3ksyen Kanun K3s3ksaan atau kesalahan menc4bvl, Seksyen 31.(1)(a), Akta Kanak.Kanak 2001 atas kesalahan mengabai.kan seorang kanak kanak dan S3ksy3n 292.Kanun.

Semalam, bapa kepada pelak0n itu mem.buat lap0ran p0lis di Balai.P0lis Bandar Baharu, Kedah menafi.kan dakwaan ber.kenaan. Lelaki Claim Bapa Saudara Puteri Balqis Masuk Komen Menjadi perdebatan dilaman s0sial tentang kes Puteri Balqis yang sedang hangat diperkatakan. Tampil seorang lelaki yang mengaku bapa saudara kepada bapa saudara Puteri Balqis.

Dia beritahu bahawa Puteri Balqis suka buat ‘drama’ dan sering timbulkan isu-isu yang melibatkan ibubapanya sejak dulu. Sejauh mana kebenaran belum dapat dipastikan lagi dan harap-harap keadilan dapat dicapai setelah kedua-dua pihak sudah pun buat laporan p0lis.

Memetik portal Harlan Metro lelaki berkenaan difahamkan telah membuat laporan tersebut di Balai Polis Bandar Baharu, Kedah pada semalam.bl Semalam, Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat bersedia memanggil pelakon terbabit jika ada laporan dibuat. Menterinya, Datuk Seri Rina Harun dipetik berkata, setakat ini, belum ada laporan rasmi diterima berhubung perkara itu, Menurutnya, sekiranya perkara itu benar berlaku.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber :Rotikaya

Be the first to comment on "Sudah-Sudahlah Buat Drama” – Lelaki Ini Meng4ku Bapa Saudara Puteri Balqis. Mula Ded4h Perkara Ini"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*