[VIDEO] Shuk Sahar Dikec4m Rakam Wanita Sakan Bergel3k, Sekali Benda Ni Yang Jadi Bualan Hang4t Netizen

Nama Shuk Sahar sekali lagi menjadi bualan ramai apabila memuat naik video memaparkan seorang wanita di sebuah kondominium yang tak dapat dikenal pasti lokasinya.

Menerusi video dimuat naik itu, Shuk didakwa tidak menghorm4ti priv4si wanita itu yang sedang leka bergel3k di balkoni.

Video dimuat naik oleh pelawak itu sekaligus menimbulkan rasa kurang senang netizen yang mengecam tindakannya itu kerana merakam dan memuat naik aksi wanita berkenaan tanpa kebenaran.

Diruangan komen, ada netizen mengatakan Shuk tidak pernah berubah meskipun sebelum ini terpalit dengan isu cur4ng meskipun sudah berkahwin.

VIDEO :

@shuksahar #fyp #fypindonesia #singkokbagi2😅😀 ♬ suara asli – Dodi Ferdieansyah

Dalam pada itu, ada yang mengatakan semua pihak perlu berhati-hati kerana ada mata-mata diluar sana memerhati dan akan menularkan video di media sosia.

KOMEN NETIZEN :

Sumber/Kredit : ROTIKAYA

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Jangan Menyesal!! C0py/Salin Semula Artikel Kami Tanpa Kebenaran Akan Di Report C0pyright

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :  https://bartasangbad.site/

Be the first to comment on "[VIDEO] Shuk Sahar Dikec4m Rakam Wanita Sakan Bergel3k, Sekali Benda Ni Yang Jadi Bualan Hang4t Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*