Muncul di Meletop, netizen ‘serbu’ Instagram Rossa Sera

Muncul di rancangan popular, Meletop pada malam tadi menyebabkan isteri kepada pelawak dan pengacara, Shuk Sahar yang dikenali sebagai Rossa Sera atau nama sebenarnya Rossalennah Natassyiah Asshaferah mendapat perhatian ramai penonton.

Malah sejak semalam juga, temubual Rossa Sera yang disoal dengan sangat professional oleh dua pengacara Meletop, Nabil Ahmad dan Uyaina Arshad mengundang sebak yang menontonnya.

Terdahulu, kemelut rumah tangga Shuk Sahar dan Rossa Sera menjadi tumpuan ramai berkali-kali di media sosial. Jadi muncul di rancangan Meletop mencetuskan Rossa Sera menarik perhatian warganet pula dengan luahannya.

@marigoldslow Satu malaysia sebak scene meletop malamni😭 #fyp #foryoupage #viral #Shuksahar #RossaSera #Meletop ♬ Glimpse of Us – Joji

Walau bagaimanapun, netizen hadir di akaun Instagram milik Rossa Sera yang kini diikuti ribuan pengikut yang mana rata-ratanya akui merasa sedih selepas melihat dia di Meletop pada malam tadi.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 𝓡𝓸𝓼𝓼𝓪 𝓢𝓮𝓻𝓪 🌹 (@rossa.sera)

Perkongsian Rossa Sera di Instagram tersebut bagaimanapun menerima komen ramai yang mengharapkan agar ibu kepada dua anak ini kuat.

“Akak pun nangis tengok”

Rossa

“Saya turut nangis tengok Sera, you so strong women and mummy”

IMG_20220629_125731

“Saya tengok pun jatuh air mata. Semoga Kak Sera terus kuat. Dipermudahkan segala urusan. Dapat jodoh yang baik-baik”

IMG_20220629_125748

“Airmata semalam tu airmata wanita yang berapa lama memendam rasa dan sakit. Semoga terus kuat ya”

RossaIMG_20220629_125808

Nanti dulu, anda juga pasti tidak ingin ketinggalan untuk membaca kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

Sumber:HCL

Be the first to comment on "Muncul di Meletop, netizen ‘serbu’ Instagram Rossa Sera"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*