“Muka mcam Aedy Ashraf versi Girl”- Penampilan Puteri Balqis Utk Karakter Lakonan Jadi Bualan

Bakat lakonannya mula dikesan sejak usianya dua tahun lagi. Seorang pelakon kanak-kanak yang berjaya merangkul anugerah, lakonan Puteri Balqis memang tidak dapat dinafikan. Berilah apa juga watak, dapat dilakonkannya dengan baik sekali.

Kini Puteri Balqis sudah pun berusia 15 tahun dan kembali aktif setelah menyepikan diri sekian lama. Telefilem Angah yang dibintangi olehnya berjaya mencuri perhatian ramai. Manakan tidak Puteri Balqis membawa karakter Angah, seorang remaja terencat dan sangat menjadi.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Puteri Balqis Ashikin (@morosechild)

Bagaimanapun, perkongsian dengan paparan penampilan Puteri Balqis untuk drama baru ini telah mencuri perhatian warganet. Penampilan dengan rambut berwarna hijau dan hiasan di bibir membuatkan ramai terkejut melihat pelakon berbakat ini.

Namun begitu, diulang sekali lagi ia adalah untuk karakter lakonannya sahaja. Berikut adalah perkongsian rakaman penampilan Puteri Balqis untuk drama baru yang dimuat naik oleh akaun TikTok dengan nama akaun mkajsalon:

Perkongsian rakaman ini telah meraih hampir satu juta tontonan dan 63 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi masing-masing di ruangan komen seperti berikut:

“Pelakon yang kaya dengan air mata. Sedih gila cerita Angah tu”

Screenshot at Jun 23 09-11-00

Screenshot at Jun 23 09-10-44

Screenshot at Jun 23 09-10-29

“Serius muka macam Aedy Ashraf versi perempuan..Jumpa kembar lagi”

Screenshot at Jun 23 09-09-55

Screenshot at Jun 23 09-09-38

“Dia jadi budak punk cerita baru nanti kan??”

Screenshot at Jun 23 09-08-38

“Cantik doh dia sekarang. Dulu kalau tengok dia dalam drama selalu buat aku kesian kat dia”

Screenshot at Jun 23 09-08-10

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page Janakpurpress.com

Sumber: https://himpunanceritalawak.com/

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment on "“Muka mcam Aedy Ashraf versi Girl”- Penampilan Puteri Balqis Utk Karakter Lakonan Jadi Bualan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*