“Lepas Ni Makan Kna Tengok Harga Dlu,” – Aeril Zafrel Termenung Bil Cecah RM10 Ribu Di Restoran Salt Bae

Sebut sahaja nama pasangan selebriti Aeril Zafrel dan Wawa Zainal, pasti ramai tahu perangai ‘sporting’ dan ‘masuk air’ mereka. Pasangan ini sangat aktif di akaun media sosial mereka. Hampir setiap hari pasti ada sahaja gelagat lucu pasangan ini dengan keluarga dan rakan-rakan mereka.

Baru-baru ini, tular video terbaru yang dimuatnaik oleh Aeril Zafrel di akaun Instagram miliknya. Posting itu memaparkan pasangan ini sedang bercuti di Kota London dan turut ditemani oleh beberapa rakan bisnes lain. Mereka juga tidak melepaskan peluang berkunjung ke salah satu restoran milik Salt Bae.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Aeril Zafrel (@aeril_zafrel)

Ketika di restoran itu, Salt Bae telah membuat aksi ikoniknya dan Aeril juga menerima suapan daripada tukang masak popular itu. Namun kegembiraan yang terpancar dari wajah mereka terus berubah selepas mengetahui jumlah bil yang perlu dibayar adalah sebanyak RM10 ribu. Aeril terus termenung jauh sebelum mengambil iktibar dan sempat berpesan untuk melihat harga terlebih dahulu.

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata netizen terhibur melihat ria.k penyesalan Aeril namun berkata tidak salah sekali-sekala membahagiakan orang sekeliling kita lagi-lagi apabila kita mampu dari segi wang ringgit. -CARI

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page Janakpurpress.com

Sumber: https://bm.cari.com.my/

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment on "“Lepas Ni Makan Kna Tengok Harga Dlu,” – Aeril Zafrel Termenung Bil Cecah RM10 Ribu Di Restoran Salt Bae"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*