[VIDEO] “Gig1t je yaa kenapa jiyattt” – Tak pernah tak gelak tgk gelagat fiderman ni, bahasa apa ntahh dia pakai

Telatah si kecil bernama Jebat Jayden sering menarik perhatian peminat. Perbualannya baiknya ketika bersama Sharnaaz Ahmad mahupun Noornabila ada sahaja yang mencuit hati dan membuatkan warganet turut sama tergelak mendengarnya.

Apatah lagi Jebat Jayden ini cukup bersahaja lagaknya dalam setiap videonya, biarpun dirinya dirakam oleh bapa dan ibunya yang rajin mengvsik ini. Setiap video yang dimuatnaik di laman sosial milik ibunya atau ayahnya mesti mendapat perhatian ramai seperti satu video ini.

Terkini sebuah rakaman video telah tular di laman aplikasi Tik Tok apabila gelagat Jebat Jayden yang sedang memberi makan kepada kucing kesayangannya yang diberi nama Darling itu. Gelagatnya yang comel itu membuatkan ramai yang cair melihatnya.

Dalam video tersebut, terlihat Jebat yang sedang memberikan makanan di dalam paket sambil dijilat oleh darling tetapi gelagatnya yang sedikit takut kalau digigit oleh darling sehingga menyebut perkataan comel itu membuat satu rumah ketawa mendengar ayatnya itu.

Video:

@noornabila00 Nak bagi darling makan , tapi takut pun sama banyak #jebatjayden #kidsoftiktok #fyp #fypシ゚viral ♬ original sound – Noor Nabila

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai yang puas hati melihat gelagat comel Jebat Jayden setiap hari dan meminta ibunya Noor Nabila supaya memuatnaik lebih banyak video comel jebat.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : Tiktok noornabila00

Be the first to comment on "[VIDEO] “Gig1t je yaa kenapa jiyattt” – Tak pernah tak gelak tgk gelagat fiderman ni, bahasa apa ntahh dia pakai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*