“Karma Is Real”- Zarina Anjoulie S1ndir Awal Ashaari?

Setelah pengacara dan pelakon, Awal Ashaari mengaku tidak bersalah di atas pertvduhan melakukan khi4nat dengan meros4kkan palang pagar milik pengurusan perumahan. Selebriti dan usahawan. Zarina Anjoulie tampil titipkan pesanan agar tidak beria untuk menj4tuhkan orang lain.

“Karma Is Real”

Menerusi laman Twitter, Zarina Anjoulie atau lebih mesra disapa sebagai Anju menyatakan bahawa Awal sebelum ini m3ngkritik tindakan rakan karibnya yang merupakan peguam, Nurul Hafidzah Hassan dan menganggap k4rma itu adalah benar.

“Haritu Awal was going all out for my BFF @hafidzahhassan1. Karma is real”-Anju

Tak Perlu Beria Untuk Menj4tuhkan Orang Lain

Tambahnya lagi, Anju turut menitipkan pesanan agar tidak perlu beria untuk menj4tuhkan orang lain kerana tidak tahu bila pula giliran kita yang akan jatuh.

“Let’s all stay humble next time tak perlu beria nak jatuhkan orang nak memburukkan orang kerana kita tidak tahu bila kita pulak akan jatuh.”-Anju

Awal Ashaari kini berdep4n tuduh4n meros4kkan palang pagar milik pengurusan sebuah perumahan dengan nilai kerugian dianggarkan sebanyak RM600 pada bulan lalu.

Awal juga didakwa mengikut Seksyen 427 K4nun Keseks4an kerana melakukan khi4nat yang m3mperuntukkan hukum4n penj4ra tidak kurang daripada setahun atau tidak lebih daripada lima tahun atau d3nda kedua-duanya jika disa4bit kesal4han.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber: https://murai.my/2022

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment on "“Karma Is Real”- Zarina Anjoulie S1ndir Awal Ashaari?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*