” Laju je Jep ni ” – [VIDEO] Jep Bahan Pu Riz Isu Duit Raya Bilal RM14K Dalam Sepahtu Reunion Buat Ramai Terhibur

Menerusi satu klip dimana menjadi bualan ramai apbila rancangan Sepahtu Reunion kemabali menggegarkan di aplikasi Tiktok dengan undangan tetamu jemputan yang dikenali ramai iaitu PU Riz mampu menghiburkan satu Malaysia dengan lawak jenaka yang begitu melucukan dan mencuit hati.

Kenakalan Jep Sepahtu yang cuba mengguli gulikan PU Riz ketika siaran langsung itu cukup membuatkan para peminat tidak kering gusi menonton adegan tersebut.

PU Riz yang dikatakan mempunyai perwatakan yang kelakar itu turut menghiburkan di pentas Sepahtu Reunion dengan lawak yang berunsurkan agama walaupun beliau seperti dibahan oleh pelawak pelawak terkenal tersebut.

Klip tersebut merupakan keratan episod 8 di Sepahtu Reunion 2022 yang baru sahaja ditayangkan di televisyen itu menjadi bualan ramai apabila rancangan tersebut dikaitkan dengan isu duit raya Bilal yang merupakan anak kepada PU Riz dan Neelofa mengenai menayangkan harta kepada orang ramai.

Video:

Perkara tersebut dijadikan isu apabila Jep Sepahtu menerima sejumlah wang yang didermakan oleh PU Riz di dalam sketsa tersebut. Jep menyatakan bahawa duit sudah berada di tangan dan sekarang dah tiba sesi bergambar pula.

Kenytaan tersebut membuatkan raut wajah PU Riz berubah namun dibahas kembali oleh beliau dengan keratan hadis yang mampu membuatkan ramai terdiam dan mengaku akan kehandalan PU Riz dalam berkata kata.

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian video tersebut telah berjaya meraih 512.2K tontonan, 30.3K tanda suka dan pelbagai reaksi komen daripada netizen.

Komen netizen:

  

Sumber: sinetronmalaya

Be the first to comment on "” Laju je Jep ni ” – [VIDEO] Jep Bahan Pu Riz Isu Duit Raya Bilal RM14K Dalam Sepahtu Reunion Buat Ramai Terhibur"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*