[VIDEO] “Hayder kena kaunseling dah dengan papa dia” – Ramai puji gelagat hayder, kena mar4h pun comel

Pelakon Eyra Hazali adalah seorang pelakon yang mula menceburi bidang seni ini sejak dari kecil lagi. Umum sedia maklum bahawa Eyra Hazali mempunyai anak lelaki yang sangat comel bernama Hayder Qhalish, kecomelan hyder ini sering mencvri perhatian ramai.

Telatah comel yang selalu dimuatnaik di pelbagai media sosial membuatkan hyder menjadi terkenal dan ramai yang tertunggu2 video comel hyder. Sejak kecil lagi eyra memang sudah memperlihatkan anak lelakinya itu dengan video2 aktiviti bersama hyder.

Terkini, satu video telah dimuatnaik oleh Eyra di aplikasi Instagram miliknya yang memperlihatkan hyder kena kaunseling dengan papanya.

Sehingga kini, video yang dimuatnaik itu telah mendapat beribu tontonan dan beratus lagi komen yang semuanya memuji kena marah pun comel. 

Video:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Eyra Hazali (@eyra.hazali)

Bila menjengah ke ruangan komen pula, ramai netizen yang berpendapat bahawa hyder memang selalu comel walaupun muka kena mar4h. Sejujurnya hyder memang comel dan ada juga yang menonton beberapa kali kerana tidak puas melihat kecomelan dia.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Instagram eyra.hazali

Be the first to comment on "[VIDEO] “Hayder kena kaunseling dah dengan papa dia” – Ramai puji gelagat hayder, kena mar4h pun comel"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*