“Mulut Mak Memang Jah4nam Kan..”- Mak Mertua Mulut Pu4ka Kena S1ndir Punca ‘Tak Lekat’

Menerusi satu klip yang dikongsikan oleh peminat drama berkenaan sebuah drama bersiri yang ditayangkan di televisyen iaitu ‘Cinta Amnesia’ yang dilakonkan oleh barisan pelakon yang mantap menjadi bualan ramai apabila drama bersiri tersebt mampu menghiburkan para netizen dengan lawak jenaka yang begitu melucukan.

Lakonan mantap dari Faizah Elai, Bell Ngasri dan ramai lagi mampu membuatkan para netizen terhibur dengan menyaksikan drama bersiri tersebut. Pada episod tersebut.

menantu yang baru diijabkabul itu yang dilakonkan oleh Riena Diana menyatakan bahawa beliau sudah hamil dan bakal melahirkan lagi beberapa bulan dan hal ini mengejutkan semua dan ketika itu, Jasmin Hamid yang melakonkan sebagai watak ibu kepada Bell Ngasri meny1ndir halus menantu pertama beliau dan ini membuatkan menantu pertama itu ingin meng4muk.

Drama Cinta Amnesia yang menceritakan Laura yang dilakonkan oleh Riena Diana yang mengimpikan kehidupan yang mewah dan terkenal akhirnya gagal dalam dunia perkahwinan dan dari situ bermula sifat beliau yang berpura lupa ingatan kerana terlalu malu dengan kisah hidup beliau yang gagal tersebut.

Beliau menjadi seorang yang begitu dramatik dalam kehidupan dan hal ini membuatkan drama tersebut menjadi viral.

Video:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Laura yang hidup dengan penuh dengan alam fantasi itu membuatkan abang abang beliau membiarkan beliau untuk terus berada dalam dunia sebegitu, namun setelah beliau dikahwinkan,kehidupan beliau berubah apabila perkahwinan beliau dan suami beliau gagal.

Kem4rahan Julia kepada ibu mertuanya masih belum surut akibat kepedasan sindirin yang dilontarkan oleh ibu mertuanya kepada beliau di khalayak ramai telah membuatkan beliau malu bersemuka dan hanya mampu berbisik kepada suaminya dengan mengatakan bahawa ibu mentuanya mempunyai mulut yang tiada insurans.

Namun segala gelagat dalam drama bersiri itu sangat menghiburkan dan melucukan kerana mereka mampu membuatkan warga netizen tidak kering gusi..

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Tiktok dan Instagram

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber: https://sinetronmalaya.com/

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment on "“Mulut Mak Memang Jah4nam Kan..”- Mak Mertua Mulut Pu4ka Kena S1ndir Punca ‘Tak Lekat’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*