[VIDEO] Muka Sama Macam Kembar, Anak Eyra Hazali Paling Teruja Dapat Adik Baru

Indahnya apabila menunggu kelahiran anak kecil, apatah lagi jika anak itu yang sulung, Tetapi lebih meriah dan gembira lagi bila menunggu kehadiran cahaya mata yang kedua seperti cahaya mata kedua Eyra Hazali yang telah selamat dilahirkan sebulan lebih awal dibulan ramadhan baru-baru ini.

Kelahiran anak keduanya yang juga seorang anak lelaki ternyata membuatkan Muhammad Hayder iaitu anak lelaki sulung mereka gembira dan teruja kerana mendapat kawan bermain dan berg4duh nanti. Mukanya hampir sama seperti kembar membuatkan ramai yang meneka bahawa keduanya akan sama-sama hensem.

Menurut Eyra, anak lelakinya kedua ini diberi nama sama seperti abangnya iaitu gabungan nama dirinya dan suaminya juga yang digabungkan menjadi nama anak mereka yang kedua iaitu Muhammad Endra Haqimie.

Mungkin juga Muhammad Endra sudah tidak sabar untuk menyambut Lebaran Syawal bersama mereka dan dilahirkan awal bulan ramadhan, katanya sambil berseloroh. Yang paling teruja adalah abangnya Muhammad Hayder yang sedikitpun tidak cemburu dengan adiknya.

Video:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Eyra Hazali (@eyra.hazali)

@yanasszz._ Comel🧸😻 #eyrahazali #haziqnadzli #hayderqhalish #endrahaqimie #familyhaziqnadzli ♬ original sound – ♡︎

Menjengah ke ruangan komen, ramai yang meninggalkan pendapat yang muka mereka dua beradik saling tak tumpah sama dan sama-sama comel. Netizen juga menitipkan doa supaya mereka berdua membesar menjadi anak yang soleh.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Instagram eyra.hazali

Be the first to comment on "[VIDEO] Muka Sama Macam Kembar, Anak Eyra Hazali Paling Teruja Dapat Adik Baru"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*