[VIDEO] “Bahagia itu sederhana.” – Suami Layan Isteri Mengandvng Buat Netlzen Tersenyum

Memiliki suami yang memahami merupakan idaman setiap isteri. Lebih-Iebih lagi ketika sedang meng4ndung, pastinya banyak permintaan dan kemahuan isteri yang terkadang berada di luar kotak, namun jika suami sanggup melayan, pasti isteri bahagia.

 Begitulah perkongsian di Tlktok ini, menunjukkan sikap suami yang sanggup melayan karenah isteri mengandvng buat ramai tersenyum.

“Kalut balik kerja sebab nak Iayan karenah isteri…” Menerusi perkongsian @angellysisme, difahamkan sebaik saja pulang kerja, suami tersebut terus mengajak isterinya ke belakang demi melayan kehendak dan permintaan isteri untuk mencuci muka bersama.

Menerusi kapsyen, empunya video menyangka bahawa mereka ingin mengemas rumah, namun sebaik sahaja melihat adegan romantis tersebut, dia merasa sangat terharu atas kebaikan suami itu…

Video:

Kata mereka, sekecil-kecil perkara inilah yang terkadang boleh melakar senyuman bahagia di wajah isteri. Dalam pada itu, netlzen juga mendoakan agar wanita tersebut dipermudahkan urusan bers4lin dan bahagia selamanya bersama suami dan keluarga tercinta.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen terh4ru melihat layanan suami tersebut pada isterinya biarpun penat pulang dari kerja.

Komen Netizen:

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Jutawan Kini

Sumber : https://earnsupport.com/

Be the first to comment on "[VIDEO] “Bahagia itu sederhana.” – Suami Layan Isteri Mengandvng Buat Netlzen Tersenyum"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*