“Hahaha penat aku gelak”- Rakaman Aina Abdul & Khai Bahar undang tawa ramai

Rasanya ramai yang begitu suka mendengarkan nyanyian duet penyanyi hebat, Aina Abdul bersama Khai Bahar. Ternyata perkara tersebut direalisasikan dengan gandingan mereka menyanyikan lagu berjudul Nafas Cinta.

Sehinggakan lagu tersebut diantara yang dapat dipersembahkan di pentas Anugerah Juara Lagu yang ke-36 baru-baru ini dan dalam pada masa yang sama, turut tular dimedia sosial.

Aina

Namun begitu, gelagat mereka berduet lagu Nafas Cinta dalam rakaman ini pula lain pula jadinya apabila mereka membuat versi yang agak lucu.

Dalam perkongsian di aplikasi, TikTok rakaman pendek yang memaparkan Aina Abdul dan Khai Bahar berduet lagu Nafas Cinta versi ASMR namun hanya bunyi suara perlahan mereka sahaja.

Gara-gara hal itu, rakaman mereka berjaya mencuit hati peminat sehinggakan ada juga yang berdekah penat ketawa. Mana tidaknya, Nafas Cinta versi ini agak lain pula bunyinya.

Namun begitu, meskipun hanya sekadar dapat di dengar bunyi sahaja namun suara merdu mereka tetap dapat menghiburkan ramai tetapi dalam pada itu turut terselit perangai lucu mereka yang akhirnya juga mencuit hati ramai.

“Lahai diorang ni kelako la”

Aina

“Bila kau nak nyanyi kat perpustakaan”

AinaIMG_20220314_211240

“Khai Bahar tu jarang tak masuk air”

IMG_20220314_211245AinaIMG_20220314_211315

Tunggu dulu, anda tentu juga tidak mahu ketinggalan untuk mengetahui kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

Sumber:HCL

Be the first to comment on "“Hahaha penat aku gelak”- Rakaman Aina Abdul & Khai Bahar undang tawa ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*