Ali XPDC Ditidvrk4n, lsteri M0hon Adakan SoIat H4jat Dan Bacaan Yasln

Ke4daan keslhatan penynyi Ali XPDC yang dimsukkan ke H0spitaI Ampang sejak seminggu lalu semakin mers0t dan terp4ksa ditldurk4n selepas mengaIami kesk4ran bern4fas.

lsterinya, Sharifah Syarzana memh0n semua pemlnat dan rakan-rakan melakukan soIat hajat dan bcaan Yasin untuk penynyi itu.

“Kead4annya 50-50 sekrang. Mlnta adakan bacaan Yassin. Saya se0rang menemanlnya di h0spitaI,” katanya kepada Harian Metro.

Terdhulu, Ali dikjarkan ke H0spitaI Ampang, Jumaat lalu apabila tiba-tiba didpati tidak berm4ya ketika mahu makan selepas slesai berItih di studl0 miIik pemain bass XPDC, Eddie di Pndan Indah.

Difhamkan Ali bersama kmpuIannya berIatih sebagai persiapan untuk K0nsert Jualan Hitam 2022 yang akan berIngsung di Warisan Hall Studio, Banting pada 12 Mac ini.

Sementara itu, Faceb0ok kelab peminat XPDC turut memkIumkan kead4an terklni penynyi itu.

Menurut pengendaIi Iman s0siaI itu, Ali tid4k dijngklti C0VlD-l9 dan memlnta peminat terus mendoakan keslhatan penynyi itu kembali puIih.

“Assalamualaikum. Perkmbangan terklni saudara Ali XPDC setkat jam 7 malam (Khamis). Ahli keluarga Ali mlnta semua doakan Ali supaya cepat smbuh.

“Kead4an Ali kalau ikutkan semakln slhat dan mula diajar buat aktivlti rlngan dan dah boleh bercakap walaupun ke4daan sepruh bdan sebeIah knan masih Iemah. Tetapi petang tadi Ali mengaIami ses4k n4fas dan h0spitaI telah tldurkan sementara buat masa ini.

“Walaupun pernfasan Ali sudah kembali normaI tapi dia masih lagi ditldurkan dan dipntau. Apapun beIiau masih lagi tid4k b0Ieh menerima peIwat.

“Ahli kIuarga mlnta semua pemlnat dan shabat untuk doakan dan soIat hajat untuk keslhatan Mohd Ali Ismail dikmbaIikan dan slhat seperti dulu,” ujarnya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber:mStar via DuniaCerita

Be the first to comment on "Ali XPDC Ditidvrk4n, lsteri M0hon Adakan SoIat H4jat Dan Bacaan Yasln"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*