Lepas Iman Troye terkeluar, nyanyian Kamelia pula viral- “Tolong masuk Big Stage…”

Minggu kelima rancangan The Masked Singer Malaysia nampaknya tidak henti-henti menjadi perbualan oleh warganet apabila akhirnya dapat mengetahui individu disebalik maskot Aiskrim Roti. Sejak awal kemunculannya lagi sudah menarik perhatian penonton.

Umum diketahui, Iman Troye merupakan penyanyi disebalik maskot tersebut. Meskipun dirinya terkeluar selepas lima minggu persembahannya mencuri tumpuan umum, Iman Troye bagaimanapun tidak henti-henti juga dipuji warganet sejak akhir-akhir ini.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 𝗜𝗠𝗔𝗡 𝗔𝗟𝗬𝗦𝗦𝗔 𝗦𝗔𝗛𝗔𝗕𝗨𝗗𝗜𝗡 🌻 (@imantroye)

Sampaikan tular pula pelbagai video apabila suara Iman Troye membuatkan ramai peminat ‘jatuh hati’. Apatah lagi disaat Iman Troye membawakan lagu berjudul Kamelia.

Dalam satu perkongsian yang dimuat naik menerusi ruangan TikTok ini juga mendapat perhatian ramai apabila nyanyian Iman Troye menyanyikan lagu Kamelia begitu disukai oleh ramai.

Ada juga yang berkongsikan pendapat bahawa dia cukup sesuai membawakan lagu seperti itu dan mengharapkan agar dia masuk ke rancangan Big Stage pada musim terbaharu nanti.

Ruangan komen di perkongsian menerusi akaun TikTok oleh Isey96 ini bagaimanapun ditinggalkan ‘ratusan’ pujian terhadap Iman Troye apabila dia membawakan lagu tersebut dengan sangat baik.

“Sedap betul mase ni suara dia bawak lagu ni…”

ImanIman

“Nak Iman Troye bawa lagu ni semula…”

IMG_20220227_182744

“Baru kenal bakat dia…”

IMG_20220227_182752

“Sebab tu Dato Ac cakap semalam, the one and only…”

Iman

Nanti dulu, anda juga pasti tidak ingin ketinggalan untuk membaca kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

Sumber:HCL

Be the first to comment on "Lepas Iman Troye terkeluar, nyanyian Kamelia pula viral- “Tolong masuk Big Stage…”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*