Awal Ashaari akhirnya buka cerita sesuatu terjadi pada anaknya Lara Alana, doakan Lara Alana cepat sembuh

Selepas dua minggu, akhirnya pasangan selebriti popular Awal Ashaari dan Scha Alyahya mendedahkan puteri sulungnya, Lara Alana yang mengalami kecdera4n pat4hTangan kiri aklbat daripada terjatuh.

Jelas Awal, dalam kejadian yang berlaku pada 11 Februari lalu, Lara jatuh tersungkur ketika bermain di hadapan kawasan kediaman mereka hingga terpksa dibawa ke hospital selepas lengannyaMemb3ngkak.

Disebabkan ramai yang bertanya, cerita dia macam ini, balik dari Langkawi hari tu, Lara pun macam biasa, main dengan kawan-kawan di kawasan rumah.

“Biasalah sudah lama tk jumpa kawan, teruja. Tiba-tiba ketika berlari, Lara tersungkur dan jatuh atas jalan sehingga seluar koyak serta lutut berd@rah.

“Daddy (saya) pujuk masuk mandi dan bersihkan lvka. Mula-mula tk perasan, tiba-tiba Lara mengadu tangannya saklt dan lengan dia juga mula memb3ngkak.

“Bawa pergi ke (bahagian) kecmasan dan terus buat ujian XRay (imbasan). Doktor maklumkan dua tulangP4tah,” katanya.

Awal yang juga suami kepada pelakon Scha Alyahya itu turut memaklumkan Lara terus dimasukkan ke dewan pembed@han sejurus selepas itu.

Katanya lagi, pembed@han kecmasan tersebut berlangsung sekitar setengah jam.

“Jadi Lara perlu memakai ‘cast’ (penyangga) itu untuk tempoh sebulan. Doakan Lara cepat sembuh ujarnya” tambah aktor Dan pengacara tersebut.

Difahamkan Scha yang ketika itu menjalani penggambaran filem Telaga Suriram di Perlis terus bergegas pulang ke Kuala Lumpur.

Terdahulu, laman Instagram Awal dan Scha dibanjiri pertanyaan apabila beberapa keping gambar anak sulung berusia tujuh tahun dalam keadaan berbalut pada tangan kirinya dikongsikan kepada umum.

Dalam hantaran berkenaan, jelas kelihatan Lara sempat ke sekolah seperti biasa dengan tangan bersimen yang turut dihiasi tulisan dan lukisan berupa ucapan selamat sembuh daripada kawan-kawannya.

Sebelum kejadian kemlangan kecil tersebut, Awal dan Scha memuat naik gambar percutian di Langkawi, sekali gus membuatkan pengikut mereka tertanya-tanya sebaik gambar tangan Lara bersimen pula dikongsikan.

Selain Lara, pasangan selebriti popular yang mendirikan rumah tangga pada 4 Mei 2012 itu dikurniakan seorang lagi anak perempuan, Lyla Amina yang lahir pada 12 Februari tahun lalu.

Sumber : K ONLINE

Sumber : https://transformasi.pw via mediamalaysia.cc

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : https://bartatoday.net/

Be the first to comment on "Awal Ashaari akhirnya buka cerita sesuatu terjadi pada anaknya Lara Alana, doakan Lara Alana cepat sembuh"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*