Gara-Gara Disakat, Gelagat Budak Perempuan Ini Bikin Terhibur!

Zaman kanak-kanak bagi sesetengah orang sememangnya ada memori yang tersendiri. Pada ketika itu dalam kepala asyik ingat nak main saja. Bila berkumpul dengan rakan-rakan, memang boleh tak sedar waktu. Ada sahaja idea kreatif untuk bermain bersama. Tapi itu zaman dulu-dululah, waktu kanak-kanak belum kaki gajet lagi.

Namun baru-baru ini ada beberapa video yang memaparkan sekumpulan kanak-kanak sedang bermain di kawasan lapang menjadi tular di sosial media. Menerusi video pertama yang dikongsikan oleh seorang pengguna Twitter tersebut kelihatan sekumpulan kanak-kanak sedang cuba untuk menyucuh api pada sesuatu yang dipercayai mercun.

Ini kerana kedengaran suara si perakam yang mengej3k tidak meletup. Kemudian disusuli dengan rakaman di sebelah si perakam pula yang memperlihatkan golongan sedikit remaja bermain benda yang sama dan menjadi.

Adoi, yang si perakam pun bukan main mengej3k dan meng4sak budak-budak itu. Namun dalam rakaman kedua dan ketiga kelihatan salah seorang kanak-kanak tersebut tampil ke depan dengan gaya tidak berpvas hati. Gelagat budak perempuan tersebut itu membuatkan ramai terhibur.

Amboi, bukan main garang lagi gelagat budak perempuan ini! Perkongsian ini telah meraih lebih 349 tontonan pada video pertama dan 31 ribu retweets serta 28,200 likes. Rata-rata netizen meningg4lkan reaksi mereka mengenai hal ini di ruangan komen seperti berikut:

Sumber: HCL

Be the first to comment on "Gara-Gara Disakat, Gelagat Budak Perempuan Ini Bikin Terhibur!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*