Ramona Buat Hal Lagi, Video Bikin Terhibur- “Memang Ratu Gelak Dia Ni”

Pelakon, Ramona Zamzam sejak kebelakangan ini menjadi sebutan ramai apatah lagi selepas kemunculannya dalam rancangan hiburan tanah air, Sepahtu Reunion Live.

Ini kerana, ramai tidak menyangka bahawa selebriti ini seorang yang mudah terhibur dan selepas melihatnya dalam rancangan berkenaan, laman Instagram milik pelakon ini ‘diserbu’ peminat rancangan itu dengan memberikan komen positif sekaligus mula menyukai sikap sempoinya.

Walau bagaimanapun, membuatkan peminat teruja lagi apabila dia muncul pula sebagai peny1asat jemputan pada episod yang lalu dalam rancangan I Can See Your Voice Malaysia musim ketiga bersama selebriti jemputan yang lain iaitu Zizan Razak dan Ben Ladin.

Menerusi episod berkenaan membuatkan peminat turut gelak besar dengan dirinya dimana disaat itu penyanyi jemputan rancangan popular ini ialah, MK.

Perkara berkenaan membuatkan ada peminat mengelarkan selebriti ini sebagai ratu gelak Malaysia kerana sikapnya yang mudah terhibur itu.

Pun begitu, selebriti ini sekali lagi membuatkan peminat dan pengikut Ramona Zamzam terhibur apabila dia memuat naik satu rakaman video pendek namun berhasil membuatkan mereka gelak besar.

Kelihatan melalui video, selebriti ini sedang photoshoot namun tidak disangka disaat itu juga membuatkan dia gelak lalu diruangan komen, rata-rata netizen turut akui terhibur dengan gelagatnya.

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

One of my Behind The Scene videos, cuba teka Ramona shoot untuk apa? 🤪 Siapa teka dgn betul, Ramona akan bagi hadiah yg bergemerlapan ✨⚡️🌟😘 . #throwback #RamonaAtWork

Siaran dikongsi oleh RAMONA ZAMZAM Alashkar (@ramonazamzam) pada

Reaksi ramai

Komen Zizan Razak buat Ramona Zamzam apabila berkongsikan video itu juga mencuit hati ramai apabila dia turut akui bahawa selebriti ini seorang yang mudah terhibur.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Instagram Ramona Zamzam/HCL

Be the first to comment on "Ramona Buat Hal Lagi, Video Bikin Terhibur- “Memang Ratu Gelak Dia Ni”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*