” Ger4m Bulu Mata Tu, Kenapa Cantik Sangat Ni Sayang” – Netizen

Siapa tak kenal Alisa Aisyah antara si cilik yang popular di Malaysia. Anak kedua kepada pasangan Hairul Azreen dan Hanis Zalikha ini memiliki wajah yang cukup comel yang buat ramai terpikat. 

Alisa dilahirkan pada Mei 2019 dan kini usianya 11 bulan, Alisa sangat aktif budaknya. Adik kepada Yusuf Iskandar ini sering buatkan ramai ternanti-nanti gelagat comel samada ketika bermain seorang diri atau bersama Abangnya Yusuf. 

Alisa kini sudah mampu berjalan semakin ceria bermain bersama abangnya. Memiliki  mata yang bulat dan alis mata yang lebat sudah mula terlihat mewarisi kecantikan ibunya. Comelnya Alisa hingggakan ramai mengimpikan untuk mendapat anak secomelnya.

Baru-baru ini, menerusi akaun Instagram Thealisaaisyah telah dikongsikan sekeping gambar terbaru Alisa yang kelihatan seperti disolek ringkas. Tidak pasti sama ada ianya menggunakan filter atau pun tidak. Tetapi sudah boleh bayangkan Alisa bila dewasa nanti, mesti ramai beratur nak jadikan calon suami. Shomelnya!

 

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

💄👀

Siaran dikongsi oleh Alisa Aisyah Hairul Azreen (@thealisaaisyah) pada

Rata-rata netizen memuji wajah Alisa yang comel. Antara komen-komen netizen:

” Alisa kenapa comel sangat niii ” 

” Maa Shaa Allah … Pretty Sweetest Babygal “

” Kecik kecik dah cantikk “
 
” Cantik nye Ya Allah “
 
” Ya Allah kenapa awak comel sangat “
 
” Alahaiii cntik comel cute yeee “
 
” Cantiknyala mata” 
 
 ” Patung ke ni eeeeeemelnyeeeeee “
 
” Eeee mata tuu mata tu “
 
Dah macam anak patung betul senyum dia, mata dia, semua lah rasa macam nak cubit-cubit pipi tu. Tak sabar tunggu Alisa dewasa, bertambah banyaklah kerja Abang Yusuf nanti nak jaga adik daripada kena mengorat. Min doakan semoga Alisa membesar dengan sihat dan penuh sempurna. Aamiin 
 
Happy Family 
Sumber: Ig thealisaaisyah via oh kopak 

Be the first to comment on "” Ger4m Bulu Mata Tu, Kenapa Cantik Sangat Ni Sayang” – Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*