Tindakan Ustaz berkenaan yang menvduh produk Aliff Syukri sebagai h4ram dan tidak ada kelulusan telah menj4tuhkan Reputasi Perniagaannya.

USAHAWAN kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri membuat permohonan maaf secara terbuka apabila menjadi punca kemelut harta peninggalan Allahyarham Abam.

Menurut Aliff, dia tidak berniat untuk mengambil kesempatan terhadap pertelingkahan antara balu arwah Nor Hidayah dan Ali Puteh.

“Saya memohon maaf sebab tidak ingin perkara ini diperbesarkan… saya hanya insan yang kerdil, tersepit dan tidak tahu apa sebenarnya isu ini.

“Tak patut Ali kata saya perlu bertaubat dan tuduh saya punca korang bergaduh padahal korang sudah ada konflik dah lama”

“Istilah saya mengambil kesempatan, mengaut keuntungan sebenarnya tidak betul… perkara ini ibarat penghinaan buat saya,” ujarnya kepada mStar.

Dalam pada itu, pengasas kosmetik ini ingin mengambil tindakan undang-undang terhadap individu bernama Ustaz Abu Syafiq Al-Asy’ary kerana did4kwa memuat naik status memf11tnah terhadap produk keluarnya.

Katanya, tindakan ustaz berkenaan yang menvduh produk Aliff Syukri sebagai h4ram dan tidak ada kelulusan telah menj4tuhkan reputasi perniagaannya.

“Kalau awak nak kata saya belut elektrik saya tak kisah, yang penting saya pakai jam berapa ratus ribu, kasut saya lima ribu, seluar dalam saya tiga ribu tapi jangan tuduh barang saya h4ram atau kata saya tiada kelulusan. Awak bukan tuhan nak hvkum saya h4ram,” ujarnya.

Video yang dimaksudkan DS Aliff Syukri

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Sinar Viral Press

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Rojak Media

Sumber : mStar

Be the first to comment on "Tindakan Ustaz berkenaan yang menvduh produk Aliff Syukri sebagai h4ram dan tidak ada kelulusan telah menj4tuhkan Reputasi Perniagaannya."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*