Ali tetap mahu Aliff bertemu ibunya untuk memohon maaf secara Privasi.

MESKIPUN sudah memaafkan tindakan Datuk Seri Aliff Syukri, pelawak Ali Puteh tetap dengan pendiriannya iaitu mahu usahawan kosmetik itu datang bertemu ibunya secara privasi.

Bagaimanapun Ali, 31, tidak membenarkan Aliff meneruskan niatnya untuk membuat siaran langsung (live) di laman sosialnya atau merakam pertemuan tersebut.

Menurut pemilik nama Syed Ali Mubarak Syed Mohd Ridzuan ini, pertemuan itu tidak boleh dijadikan tatapan umum memandangkan ia melibatkan marvah keluarganya.

 

Aliff membuat permohonan maaf secara terbuka kepada Ali.

“Masa di sidang media Jumaat lalu, sudah saya katakan yang saya maafkan dia. Antara saya dengan dia tiada urusan lagi, cuma minta dia datang berjumpa dengan ibu dan keluarga.

“Seperti yang saya katakan, dia perlu bertemu dan memohon maaf kepada ibu saya tanpa ada kamera. Saya tidak akan membenarkan sekiranya dia ingin merakam atau membuat live.

“Sebab ini soal maruah keluarga, minta hormat hal keluarga bukan untuk tatapan umum. Cukuplah kami sekeluarga dihina dan dicaci,” kata Ali kepada mStar pada Isnin.

 

Ini soal maruah keluarga, minta hormat hal keluarga bukan untuk tatapan umum.

ALI PUTEH PELAWAK

 

Aliff tampil membuat permohonan maaf secara terbuka kepada Ali dan balu Allahyarham Abam Bocey iaitu Nor Hidayah menerusi sidang media yang diadakan pada Isnin.

Malah, dia juga bersedia bertemu Ali dan keluarga bagi menyelesaikan isu tersebut namun tetap mahu mengadakan siaran langsung di laman sosial semasa pertemuan mereka itu nanti.

Dalam pada itu, anggota kumpulan Puteh ini menegaskan dia akan memastikan tiada sebarang rakaman atau kamera pada pertemuan Aliff dan ibunya.

Kunjungan Aliff ke rumah Hidayah menjadi punca perb4lahan isteri arwah Abam dengan Ali.

“Jika ada kamera atau sebarang rakaman, saya akan hentikan semua itu,” tegasnya.

Sebelum ini, Ali meminta Aliff bertaubat kerana telah memutuskan silaturrahim antara ahli keluarga mereka.

Ini berikutan tindakan Aliff bertanyakan soalan s3nsitif kepada Nor Hidayah berkenaan harta pusaka yang ditinggalkan arwah Abam.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Sinar Viral Press

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Rojak Media

Sumber : mStar

Be the first to comment on "Ali tetap mahu Aliff bertemu ibunya untuk memohon maaf secara Privasi."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*