Riena Diana & Hun Haqeem Dalam ‘Kampung People’ Buat Netizen Gelak Sendiri!

Drama Kampung People kini semakin menjadi bualan ramai apabila kelainan dipaparkan menerusi jalan cerita arahan oleh Wan Hasliza ini.

Riena Diana & Hun Haqeem juga jadi perhatian ramai

Bagaimanapun, tidak hanya Elly Mazlein dan Rashidi Ishak sahaja hangat diperkatakan mengenai watak dibawa mereka namun dua pelakon muda Riena Diana dan Hun Haqeem juga sejak kebelakangan ini menjadi tumpuan netizen.

 

Baru-baru ini, Riena Diana ada mendedahkan cara dia menjayakan watak dalam drama berkenaan. Yang mana dia telah menjadikan selebriti Sharifah Sakinah dan personaliti media sosial, King Coco sebagai rujukan.

Menerusi mStar, pelakon berusia 22 tahun ini membuat kajian mengenai wataknya sebagai Laila. Jika dilihat menerusi respon penonton Drama Kampung People sememangnya turut terkesan dengan wataknya.

“Saya tengok cara dia bercakap dan slang Inggeris yang digunakan, nak bagi nampak kelainan saya ubah sedikit cara pertuturan itu dengan menambah huruf S di belakang perkataan.

“Selain itu, saya menonton lakonan Sharifah Sakinah yang kita tahu karakter ‘gila-gila’ padanya…,” ujarnya terhadap mStar.

Menjenguk pula kelaman Instagram, Hun Haqeem ternyata menjadi perhatian ramai apabila peminat dan pengikut meninggalkan pelbagai maklum balas gara-gara wataknya sebagai Jaafar atau ‘Jakfer’.

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Biarlah dia happy , comel pulak 😂 Korang jangan bagi tau laila tau yang jekfer beli semua kek dia Setiap Rabu – Jumaat jam 9mlm hanya di Slot Lestary @tv3malaysia @iamellymazlein @rashidi_ishak @fizzfairuzofficial @_nam_ron_ @rienadiana_ @kamaruleqif @haeriyantohassan @razak5780 @shahkimin @nazeri_mdisa @azwan_serigala Directed by : @wanhaslizawz @dramasangat @tv3malaysia #dramasangat #lestary #kampungpeople

Siaran dikongsi oleh Hun Haqeem (@hunhaqeem) pada

Antara komen ramai

Be the first to comment on "Riena Diana & Hun Haqeem Dalam ‘Kampung People’ Buat Netizen Gelak Sendiri!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*