“Paip Getah, Pen@mpar Sulong Abah Menjadi Inspirasi Setiap Langkah Kejayaanku…”- Achey Bocey

Sempena ulang tahun kelahiran bapanya, pelawak Achey menceritakan kenangannya yang dibesarkan dengan penuh disiplin oleh keluarganya.

Menurut Achey atau Mohd. Nasir Hamzah, bapanya seorang yang tegas dan ia menjadikannya lebih inspirasi untuk berjaya.

“31 Disember setiap tahun.m, selamat ulang tahun Abah…

“Wajah yang bila aku lihat , terbayang, dah aku sentiasa ingat untuk membantu aku terus rasa semangat .. 

“Semoga abah terus dalam lindungan Allah, sentiasa sihat dan di berkati setiap detik yang abah lalui. Terima kasih mak kerana sentiasa di samping abah .. 

“Aku ingat paip getah, kayu 2’4 , ekor anak pari, rotan halus, dan penampar sulong Abah yang menjadi inspirasi setiap langkah kejayaan ku kerana aku percaya ketika abah berbuat demikian dia semai dengan doa harapan untuk aku menjadi manusia yang baik.

“Walaupun hakikatnya anak abah ni kurang cerdik. Achey sayang abah!” Tulisnya.

Anggota kumpulan Bocey itu berkongsi perkara tersebut di akaun Instagram miliknya.

Menerusi perkongsian itu, Achey memuat naik beberapa foto bapanya.

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

31/12/setiap tahun….selamat ulang tahun abah…Wajah yang bila aku lihat , terbayang, dah aku sentiasa ingat untuk membantu aku terus rasa semangat .. semoga abah terus dalam lindungan Allah.. sentiasa sihat.. dan di berkati setiap detik yang abah lalui… terima kasih mak kerana sentiasa di samping abah .. aku ingat paip getah, kayu 2’4 , ekor anak pari, rotan halus, dan penampar sulong abah yang menjadi inspirasi setiap langkah kejayaan ku.. sbb aku percaya ketika abah berbuat demikian dia semai dengan doa harapan untuk aku menjadi manusia yang baik… walaupun hakikatnya anak abah ni kurang cerdik 🤣… achey sayang abah!..

Siaran dikongsi oleh achey Bocey 013-6408967 (mngr) (@acheykintangkintung) pada

Rata-rata turut mengucapkan selamat ulang tahun bapanya dan berdoa moga bapanya dipaniangkan umur dan dimurahkan rezeki.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: GEMPAK

Be the first to comment on "“Paip Getah, Pen@mpar Sulong Abah Menjadi Inspirasi Setiap Langkah Kejayaanku…”- Achey Bocey"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*