Nak pergi solat Isyak di masjid, ustaz tak m4 ti walaupun dit3mb4k bertubi-tubi

Kuasa Allah, Masih berny4wa sehingga kini walau ditemb4k berkali-kali 😭

Pagi tadi, tular di media sosial beberapa keping gambar seorang warga emas yang berlumuran darah kerana ditembak di tubuhnya. Kejadian yang dikatakan berlaku dalam Sekolah Pondok Pombing Panarek, Patani, Thailand ini terjadi sekitar pukul 8.00 malam waktu tempatan. Di tembak dalam perjalanan menuju masjid. Yusuh Yala 56, atau di kenali sebagai Ustaz Salleh yang dalam perjalanan ke masjid untuk menunaikan solat Isyak telah ditembak di dada dan di beberapa anggota badan yang lain. Hanya mengalami luka-luka.

Namun begitu, menerusi perkongsian yang dibuat di laman Facebook Media2020.net, tembakkan yang dilepaskan terhadap Ustaz Salleh tidak menembusi badannya dan dia hanya mengalami kecederaan luka di badan.

Semoga cepat sembuh. Ustaz Salleh juga telah mendapat rawatan di Hospital Patani dan dalam keadaan stabil. Menjengah keruangan komen posting tersebut, rata-rata netizen telah mengucapkan syukur kerana tiada kemalangan jiwa terjadi. Mereka juga mendoakan agar Ustaz itu lekas sembuh dan dilindungi daripada sebarang ancaman musuh.

Apa agaknya amalan yang diamalkan

Mungkin pakai peluru penabur

Sumber : Media2020.net

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Sinar Viral Press

Be the first to comment on "Nak pergi solat Isyak di masjid, ustaz tak m4 ti walaupun dit3mb4k bertubi-tubi"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*