Pelawak Terkenal Dit4han Polis Dan Kena Jalani Ujian Air K3ncing Apabila Terbabit Dalam Kes G4 duh

Alamak, Dikatakan pelawak terbabit mempunyai empat rekod jen4 yah membabitkan d4d4h selain dikehendaki polis berhubung kes di Hulu Klang, Selangor.. Siapakah dia?

Pelawak terkenal tanah air diberkas polis bersama dua rakannya selepas terbabit dalam k3s perg4 duhan di sebuah hotel di Kuala Lumpur. Menurut laporan Harian Metro, pelawak berusia 40-an itu turut diarah menjalani ujian air k3ncing susulan penemuan paket berisi d4d4h dari salah seorang suspek wanita ditahan yang juga kenalan pelawak terbabit.

Sumber polis berkata, pelawak terbabit diberkas sekitar jam 6 petang kelmarin di sebuah hotel di Taman Maluri, Cheras. Menurutnya, polis sebelum itu menerima laporan berhubung k3s perg4 duhan di dalam hotel itu sebelum bergegas ke lokasi.

Pihak polis kemudian menahan pelawak senior terbabit bersama seorang lelaki dan seorang wanita berusia sekitar 30-an di lobi hotel itu. Siasatan mendapati pelawak terbabit mempunyai empat rekod jen4 yah membabitkan d4d4h selain dikehendaki polis berhubung k3s di Hulu Klang, Selangor

Sumber: Harian Metro / gempak

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Sinar Viral Press

Be the first to comment on "Pelawak Terkenal Dit4han Polis Dan Kena Jalani Ujian Air K3ncing Apabila Terbabit Dalam Kes G4 duh"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*