Miliki Rumah RM6 Juta Atas Pavilion, Aliff Syukri Belinya Pakai Duit KWSP, Tahniah Dato’

Wow, Meganya aset Aliff Syukri ni. Rumah atas Pavilion KL ni antara kediaman mewah paling mahal kat Malaysia tau…

Pelakon, penyanyi dan usahawan kosmetik popular Datuk Seri Aliff Syukri mendedahkan dia akhirnya berjaya memiliki sebuah kediaman mewah di tengah-tengah ibu kota Kuala Lumpur. Kediaman berkeluasan 3 ribu kaki persegi itu dibelinya dengan harga bernilai RM6 juta.

“Lawa tak rumah abang ni.. bebetul atas Pavilion, mudah abang nak shopping. Impian dan harapan dan berdiri dari hasil sendiri.

“Impian dan juga harapan abang waktu baru nak up niaga… kadang-kala ada orang kata abang suka menunjuk tetapi sebenarnya ramai orang tak tahu ini adalah impian abang untuk mempunyai antara rumah apartmen paling mahal di Malaysia ni.. di tengah-tengah kota Kuala Lumpur.

“Abang ni asal kampun Felda Kecau 1 dan teringin nak ada umah di tengah bandar… kadang rasa macam tak logik rumah yang berkeluasan 3 ribu Sft ini harganya hampir RM6 juta tetapi ini adalah nilai yang perlu dibayar,” kongsinya. Lebih menarik kata Aliff dia membeli aset itu hanya menggunakan wang simpanan dari Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP).

“Dulu abang tanamkan azam kalau ada duit yang lebih abang nak ada rumah persinggahan abang sendiri, weekend house.

“Abaag dapat membeli rumah ini hanya hasil duit KWSP abang..iyee duit KWSP abang. “Lebih kurang 5 tahun abang niaga hasil daripada menyimpan KWSP abang dapat mempunyai rumah di sini… ini adalah salah satu impian abang,” tambahnya lagi.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

lawa x rumah abag ni.. bebetul atas pavilion ..mudah abg nak shopping??? impian dan harapan.. dan berdiri dari hasil sendiri.. . haa impian dan jga harapan abg waktu baru nak up niaga… kdg kala ada org kata abag suka menunjuk😓😓 tetapi sbnrnya ramai org tk thu ini adalah impian abag mmpunyai antara rumah partmen paling mahal di malaysia ni.. di tgh2 kota kuala lmpur yg … ..abag ni asal kmpg felda kecau 1 dan teringin nak ada umah di tgh bndar… kdg rasa mcm tak logik rmah yg berkeluasan 3ribu Sft.. ini harganya hampir 6juta😅😳tetapi ini adalah nilai yg perlu dibayar… . . . dulu abag.. tanamkan azam klau ada duit yg lebih abag nakk ada rumah persinggahan abag sndiri.. weeknd house… syukur alhamdulillah ada dherb dan @as.legacymalaysia .. abag dpt mmbeli rumah ini hnya hasil duit KWSP abag..iyee duit kwsp abag.. lebih kurang 5 tahun abag niaga hasil dripada mnyimpan kwsp abag mndpt mempunyai rumah di sini… ini adalah salah satu impian abag.. apa impian awak????? 🤗

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Perkongsian itu sedikit sebanyak menyuntik inspirasi dalam kalangan pelayar media sosial yang mahukan kejayaan seperti Aliff.

sumber : gempak

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Sinar Viral Press

Be the first to comment on "Miliki Rumah RM6 Juta Atas Pavilion, Aliff Syukri Belinya Pakai Duit KWSP, Tahniah Dato’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*