Ramai Boleh ‘Relate’ Tengok Uyaina Arshad Terjerit Terlihat Lipas

Mungkin ramai yang cukup geli dengan serangga yang dikenali sebagai lipas ini. Bila ia mula mengepakkan sayap untuk terbang memang bertambah-tambahlah mengelikan. Aktif bila di dalam gelap, serangga ini cukup sinonim keluar pada waktu malam.

Di negara bercuaca tropika macam di Malaysia ini memang menjadi habitat serangga kecil inilah. Disebabkan ia suka muncul di dalam tandas dan sebagainya, ramai yang geli akan serangga ini. Termasuklah pelakon dan pengacara wanita yang seorang ini

Video Uyaina Arshad yang memberi reaksi selepas diacah dengan lipas dalam satu set rakaman temubual tular di sosial media baru-baru ini. Video yang dimuat naik oleh selebriti itu sendiri memaparkan Uyaina terjerit jumpa lipas. Berikut adalah video Uyaina Arshad terjerit terlihat lipas yang dikongsikan olehnya menerusi laman Instagram:

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Siapa takut lipas? Kita geng 🙂 Lipas = Kecoa = Cockroach = YUCK

Siaran dikongsi oleh UA (@uyainaarshad) pada

Memang boleh terjerit kalau orang hulur lipas macam itu! Reaksi Uyaina Arshad terjerit terlihat lipas ini telah meraih lebih 110 ribu tontonan. Melihatkan gelagat Uyaina tersebut, rata-rata netizen boleh relate dengan situasi tersebut dan meningg4lkan komen seperti berikut:

“Yee kita geng kak. Apalagi lipas yang terbang itu kak”

 

“Paling jahanam kalau lipas tu terbanggg, bukan lipas tu dah jadi vaviii”

 

“Kita geng nampak lipas je terus menjerit padahal lipas diam tak kacau pun”

 

Sumber: HCL 

Be the first to comment on "Ramai Boleh ‘Relate’ Tengok Uyaina Arshad Terjerit Terlihat Lipas"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*