“Ada Rupa And Baik…”- Gara2 Foto, Zulin Aziz Diminta Kahwin Fikry Ibrahim

Selebriti serba boleh, Zulin Aziz sering sahaja menjadi perhatian peminat dan netizen apatah lagi setelah bakatnya dalam menghiburkan orang ramai mulai diketahui sekali gus membuatkan mereka suka mengikuti perkembangan dirinya.

Sejak menghasilkan video-video lucu disaat musim kuarantin lalu, ternyata Zulin Aziz membuatkan orang ramai tidak bosan berada dirumah dengan menonton idea kreatifnya sehingga pelakon Bollywood terkenal, Arjun Rampal turut memberikan reaksi terhadapnya.

Tidak disangka-sangka, makin ramai pengguna laman sosial Instagram semakin tertarik untuk mengikutinya dimana rekod kini dia berjaya mempunyai 2 juta followers.

Walau bagaimanapun, bukan itu sahaja Zulin turut menjadi inspirasi buat para wanita diluar sana setelah melihat usahanya dalam mendapatkan berat badan ideal.

Apa yang menarik perhatian juga, perkongsian foto bersama rakan selebriti, Fikry Ibrahim di Instagram peribadinya ini ternyata mencuri tumpuan peminat dan pengikut dengan pelbagai reaksi positif mereka yang turut mengatakan bahawa mereka sepadan bersama.

Foto Zulin Aziz dan Fikry Ibrahim jadi perhatian warganet

Jika sebelum ini, Zulin Aziz digosipkan dengan pelakon, Ikhlas Jalil dan tidak disangka-sangka peminat turut menyukai keserasiannya dengan Fikry Ibrahim pula.

Selain meraih lebih 80 ribu tanda suka, ruangan komen perkongsian foto mereka berdua ternyata meraih lebih seribu maklum balas peminat dimana ada yang meminta agar Zulin dan Fikry berkahwin.

Dalam pada masa yang sama, wajah mereka turut dikatakan memiliki iras sekali gus menguatkan lagi sebab peminat ingin mereka berdua berjodoh.

“Muke same… kawen please”

 

“Muka sama, harap ada jodoh”

“Mudahan ada jodoh kamu berdua”

 

Sumber: HCL

Be the first to comment on "“Ada Rupa And Baik…”- Gara2 Foto, Zulin Aziz Diminta Kahwin Fikry Ibrahim"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*