Menyes4l Dulu Cvrang, PU Abu Puji Isteri Melangit- Pandai Masak, Layan Orang Tua, Didik Anak, Tak G4tal Dengan Lelaki Lain

Lama tak dengar kisah PU Abu Sufyan, baru-baru ini dia memuat naik sebuah posting ‘istimewa’ buat isterinya, Ain Afini.

PU Abu turut memberi bayangan dia akan menerima cahaya mata pada awal tahun hadapan.

Foto: IG

“Moga Allah jaga keluarga kecil kami ini, bila teringat likunya rasa seb4k. Lebih-lebih lagi wanita hebat ada di samping saya ni. Sabarnya persis arw4h ummi. Wanita biasa mungkin angkat kaki dah, tapi dia masih ada disamping tak kira apa pun,”tulisnya di Instagram.

Menurut PU Abu, Ain seorang isteri yang meredhai segala keputusan yang dibuat olehnya selama ini. Biarpun dibelakangi berkali-kali, PU Abu berkata Ain tetap menjaga marvahnya dan tidak pernah memberi ruang kepada mana-mana lelaki.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Abu Adam (@abuadamofficial_)

“Benarlah kata hukama’ ingin mencari isteri solehah, carilah ibu yang terbaik buat anak-anakmu. InshaAllah next year, Januari 2023 pendatang baru meny3lit.”

Tambahnya, isterinya seorang yang pandai memasak, pandai melayan orang tua, pandai mendidik anak dan banyak lagi. Jelasnya lagi, Ain seorang yang cantik dan comel. Lebih beruntung, wanita tersebut tidak pandai ‘jual diri’.

PU Abu turut memohon maaf kepada isterinya di atas kesal4han yang dilakukan sebelum ini. Pendakwah bebas itu juga mengakui bahawa menyayangi orang menyayangi kita itu merupakan perkara luar biasa.

Terdahulu, nama PU Abu pernah menjadi bualan ‘h4ngat’ netizen apabila dia mencer4ikan Ain ketika isterinya itu sedang sar4t hamil anak pertama mereka.

Kemudian, dia telah berkahwin dengan seorang usahawan wanita iaitu Hana Azraa tetapi telah bercer4i setahun selepas itu.

SUMBER:cari

Be the first to comment on "Menyes4l Dulu Cvrang, PU Abu Puji Isteri Melangit- Pandai Masak, Layan Orang Tua, Didik Anak, Tak G4tal Dengan Lelaki Lain"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*