“Ingat mak duduk atas katil Sekali “Ramai Cembvru Ibu Mentua Adam Lee ‘Sp0rting’ -“ Buat Macam Mak Sendiri”..

Pelak0n Adam lee atau nama sebenarnya, Muhammad Arif Adam Mohamed Fadlee menzahirkan ucapan terima kasih kepada orang ramai terutama peminatnya atas ucapan dan d0a yang dikirimkan atas perk4hwinan yang baru sahaja berlangsung, baru-baru ini.

Menerusi hantaran yang dimuat naik oleh seorang pengguna @piyaasoff di laman TikT0knya, kelihatan dia bersama isteri dan ibu mentuanya di sebuah sofa kediaman mereka.

Dalam video itu, dia dan isterinya, Sweet Qismina tidak sempat untuk membalas ucapan tahniah yang diberikan oleh umum dan apa yang menarik perhatian net1zen apabila Adam memaklumkan dia mempunyai ibu mentua yang sp0rting.

Syoknya dapat mak mentua yang sp0rting!

Susulan itu, menjengah ke ruangan k0men, rata-rata net1zen terhibur dengan gel4gat mak mentua Adam yang begitu sp0rting melayan men4ntunya itu.

Malah, ada juga net1zen yang iri hati dan meluahkan rasa syukur apabila pelak0n yang berusia 28 tahun itu mendapat ibu mentua yang baik seperti itu.

Tahniah Adam dan Sweet!

Dalam pada itu, majoriti net1zen menzahirkan ucapan tahniah buat Adam dan Sweet atas perk4hwinan mereka dan mend0akan agar hubungan pasangan tersebut kekal hingga ke jannah.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page 

SUMBER: TikT0k @piyaasoff

Be the first to comment on "“Ingat mak duduk atas katil Sekali “Ramai Cembvru Ibu Mentua Adam Lee ‘Sp0rting’ -“ Buat Macam Mak Sendiri”.."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*