“Seorang Anak Yang..” Individu Tulis Info Salah Tentang Anak Zarina Di Wikipedia, Rakan Artis Luah Rasa Ger4m

Berat mata memandang, berat lagi bahu yang menggalas tanggungjawab. Umum diketahui, pelakon Zarina Zainuddin cukup dikagumi ramai dalam membesarkan dan menguruskan dua anak sulungnya, Muhammad Razil Azrai atau Azil dan Muhammad Raizal Azrai atau lebih dikenali sebagai Azal.

Meskipun begitu, nampaknya ramai rakan selebriti juga ‘mengamvk’ dengan tindakan seorang individu yang dipercayai mengedit info tentang anaknya di laman Wikipedia. Info yang ditulis tidak hanya salah malah turut ditinggalkan info yang begitu mengundang rasa ‘panas’ ramai.

“Azal hantar pada saya ibu ada orang tulis di Wikipedia kata Azal g1la ibu tengok ni, saya yang baca jadi terkedu sekejap saya peluk dia saya kata Azal tak g1la, Azil tak g1la… Azal dan abang Azil anak istimewa. Anak ibu, Allah ada… biar orang kata apa Allah ada. Kalau Azal sayang ibu jangan sed1h tau,” tulis Zarina Zainuddin menceritakan perbualannya dengan anak sulungnya itu, Azal.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Zarina Zainuddin (@zarinazainuddin_)

Walau bagaimanapun, perkongsian Zarina Zainuddin mengenai hal itu mengundang rakan selebriti juga kurang senang dengan tindakan mel4mpau individu tersebut.

Perkongsian Zarina Zainuddin yang memaparkan reaksi Azal juga mengundang rasa sayu ramai apabila Azal turut tampil menidakkan dakwa4n yang dikatakan kepada dirinya itu.

“S4kit hati aku baca”

Anak Zarina Zainuddin

“B*dohnya orang…”

IMG_20221013_090057

“Tetap semangat Azal dan Azil…”

IMG_20221013_090119

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

 

Be the first to comment on "“Seorang Anak Yang..” Individu Tulis Info Salah Tentang Anak Zarina Di Wikipedia, Rakan Artis Luah Rasa Ger4m"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*