Pelakon Terkenal Dgn Imej Muslimah Did4kwa Kaki Kelab Mlm, Selamba Bergaul Tanpa B4tas Dgn Lelaki

Terdapat seorang pelakon remaja perempuan yang sebelum ini popular dengan imej muslimah menimbulkan kontr0versi apabila dia did4kwa berselindung disebalik penampilannya. Siapa pula ni? Menurut laporan xtra, pelakon itu did4kwa kerap ke kelab malam bersama rakan-rakannya. Bukan tu jer, dia juga tanpa segan-sili bergaul bersama rakan-rakan tak kira lelaki ataupun perempuan tanpa batas.

Perwatakan pelakon itu juga terkenal dengan kesopanan dan lemah-lembutnya. Biar betul? Jauh sangat lari ni dengan apa yang diperkatakan kalau kita nak bezakan dengan imejnya. Sekarang ni, pelakon itu dikhabarkan sudahpun membuka tudung dan memakai pakaian yang agak seksi. Siapa agaknya pelakon remaja yang sebelum ni imej ‘ustazah’ tapi sekarang dah seksi?

pelakon remaja perempuan itu did4kwa berselindung disebalik imej muslimah berlitup yang dipertontonkan selama ini di kaca televisyen. Bukan itu sahaja, bahkan pelakon belasan tahun itu cukup terkenal dengan sifatnya yang lemah lembut, bahkan menyantuni satu sama lain. Menurut portal Boom!, pelakon itu sebenarnya sangat berbeza dengan perwatakan yang ramai sedia maklum sebelum ini.

Apa yang mengejutkan, pelakon remaja wanita itu dikatakan kerap menjejakkan kaki di kelab malam bersama rakan-rakannya. Malah, dia dikatakan bercampur tanpa segan-silu bersama rakan-rakan lelaki. Biar betul sampai macam itu sekali kelakuannya? Selain itu, pelakon tersebut dikhabarkan sudahpun membuka tudung dan memakai pakaian yang agak seksi. Agaknya, siapalah pelakon remaja yang sebelum ini tampil dengan imej ‘ustazah’ tapi sekarang dah seksi?

Jika benar pelakon remaja berkenaan sanggup berbuat sedemikian, diharap dia cepat-cepatlah beristighfar dan segera bertaubat sebelum terlambat.

 

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @Media Kita

Sumber :boom

Be the first to comment on "Pelakon Terkenal Dgn Imej Muslimah Did4kwa Kaki Kelab Mlm, Selamba Bergaul Tanpa B4tas Dgn Lelaki"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*