Kontrov3rsi Video Lvc4h, Adam Mika Bakal Berhenti Berlakon?

Bapa pelakon remaja Nik Adam Mika, Nik Mohd Adli mengakui kecewa ramai dalam kalangan netizen seakan tidak berpuas hati terhadap anaknya ekoran video beron4ni mirip pelakon itu tular baru-baru ini.

Menerusi temu bual bersama Melodi TV3 pada Ahad lalu, Adli berkata dia akan berbincang dengan pengurus anaknya untuk berh3nti daripada dunia industri hiburan.

Mengulas lebih lanjut, Adli meluahkan rasa terk1lan terhadap segelintir netizen yang dianggap sengaja membvli m3ntal serta memalvkan anaknya apabila terpal1t kontroversi video lvcah.

“Satu Malaysia viral pasal anak saya melakukan perbuatan tak sen0noh. Itu bukan anak saya!

“Kenapa nak membuli Adam? Saya dan family tak salah apa apa pun.

“Tolong jangan malukan Adam lagi. Masa kecik anak saya gembirakan semua dengan lakonan-lakonan dia, bila dia dah besar semua bvli dia macam ni. Tak adil pada kami.

“Mungkin saya akan bincang dengan pengurus Adam untuk tarik diri anak saya daripada dunia lakonan. Bukan saya mengalah, tapi saya dah terlalu kecewa.

“Jangan lepas ni kata ‘Papa Adam takut peminat berh3ntikan Adam berlakon’, no!” tegasnya.

Disoal bagaimana dia yakin individu dalam video berkenaan bukan anaknya, Adli berkata terdapat banyak faktor antaranya dari segi fizikal dan kemalvan remaja berkenaan.

“Dalam video tu dia nampak kurus dan pendek, anak saya tinggi 159 sentimeter. Satu lagi, tengok kemalvan dia. Masa anak saya sunat, kesan khatan tu saya cuci. Kemalu4n video remaja tular tu dah sah sah bukan anak saya punya,” jelasnya.

Terdahulu, tular sebuah video memaparkan seorang pelakon remaja lelaki merakam dirinya membuat aks1 t1dak senon0h di dalam biliknya did4kwa mirip aktor Adam Mika.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber :Melodi

Be the first to comment on "Kontrov3rsi Video Lvc4h, Adam Mika Bakal Berhenti Berlakon?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*