[VIDEO] “B! dont Klua..” Anna Jobling didakwa tersasul panggil Meerqeen ‘B’ Jadi Tanda Tanya Netizen

Pelakon baharu iaitu Meerqeen dan Anna Jobling nampaknya berjaya mencipta nama selepas membintangi kedua-dua hero dan heroin dalam drama berjudul Melur Untuk Firdaus hingga kekal menjadi tumpuan ramai pelakon baharu kegemaran ramai. Melur dan Firdaus bukan sahaja mendapat pujian kerana peranan watak mereka, malah keserasian mereka juga cukup disukai ramai.

Meerqeen dan Anna Jobling telah dapat menawan hati penonton di Malaysia dan juga Indonesia, baru-baru ini terbang ke sana dan mendapat perhatian yang luar biasa sekali. Namun begitu, kedua-dua pelakon ini nampaknya kembali menjadi viral gara-gara Anna Jobling didakwa tersasul memanggil Meerqeen dengan panggilan B.

@koyoranger Ups! Keceplosan ahaha #meerna #fypシ #meerqeen #annajobling ♬ original sound – Kuyu

Tentu sahaja gelagat Anna Jobling itu membuatkan peminat juga tak keruan sehingga tular di media sosial disamping menerima pelbagai reaksi oleh warganet.

Muat naik Anna Jobling yang didakwa tersasul memanggil Meerqeen dengan panggilan B yang tular itu juga menjadi usikan buat peminat dari Indonesia apabila rata-ratanya senang sahaja jika ia benar.

@lovemeerna17 Meleyot mlm ni!! 🤭🤭😘😘😘 @annajobling @meerqeen #fyp#meerna ♬ original sound – LoveMEERNA

KOMEN NETIZEN:

 

Apa Pendapat Anda? Jangan Lupa Like Komen N Share Okey. TQ

Diolah Oleh : SinarViralPress

 

Be the first to comment on "[VIDEO] “B! dont Klua..” Anna Jobling didakwa tersasul panggil Meerqeen ‘B’ Jadi Tanda Tanya Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*