“Minggu ni Slah Lirik Pula” Jadi Peserta Pertama Tersingkir, Ini Kata2 Padu Ifa Radziah

Bagi episod kali ini, Ifa telah pun dilihat membawakan sendiri lagu nyanyian kapten kumpulannya iaitu Purnama’ oleh Naim Daniel. Dengan mengenakan gaun labuh berwarna hitam, persembahan artis wanita tersebut yang penuh penghayatan juga slap turut diiringi dengan alunan bunyi piano di sebelah. Namun ada satu part di mana selebriti tersebut kedengaran seakan-akan tersalah lirik pula.

Perjalanan Ifa di pentas `Terpaling Juara’ terhenti setakat ini. Setelah hampir 4 minggu bertahan berentap bersama-sama penyanyi baru dan lama yang lain, nampaknya rezeki Ifa terhenti sampai di situ sahaja. Akhirnya, artis berkenaan menjadi peserta pertama yang tersingkir dalam rancangan berkenaan semalam. All the best kak Ifa di luar sana. Ketika ditemubual selepas sahaja penyingkiran berkenaan.

Ifa dengan tenang menjawab dirinya memang sudah menyangka akan terkeluar minggu ini. Malah dia juga akui ada lagi peserta lain yang lebih bagus. Baginya, rezeki mungkin sudah tertulis di cabang yang lain seperti mengacara, berlakon dan juga sebagai usahawan. “Ifa dah boleh agak dah yang akan tersingkir, setiap miggu akan bersiap sedia untuk disingkir, jadi bila disingkirkan aku okay. Rezeki saya hanya setakat minggu keempat sahaja.

“Bukan kita tak biasa masuk pertandingan, ini la adatnya, ada kalah dan menang. kita kena terima dengan hati yang terbuka.mungkin aku tak cukup bagus, ada yang lebih bagus daripada kita,” katanya. “Itu kak Ifa cakap daripada awal, aku tersingkir atau masuk final, tetap Ifa Raziah. Bukan semua orang tak suka aku, banyak yang sokong dan suka. Yang sokong aku, dia tak bersuara dan tak berkata, hanya diam serta memerhati sahaja.

“Kepada yang tak suka aku itu, aku okay sahaja. Tapi aku berterima kasih kerana haters-haters inilah yang bagi free marketing untuk aku, alhamdulilah. aku semakin dikenali, diperkatakan dan dipertikaikan. “Yang ketawakan aku pun, macam itu juga hidup kau. Aku ada produk sendiri dan kaya juga,” ujarnya. Dalam pada itu, menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen meluahkan rasa syukur selepas mendapat tahu penyanyi sensasi tersebut disingkirkan.

 

Sumber oh my media dan kisah dunia.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber :  http://limauasamboi.pw/

Be the first to comment on "“Minggu ni Slah Lirik Pula” Jadi Peserta Pertama Tersingkir, Ini Kata2 Padu Ifa Radziah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*