“Anak Bongkar Cerita Sebenar..” – Foto Mirip Mangsa MH370..

Beberapa hari lalu, kisah mist3ri keh1langan MH370 menjadi bualan h4ngat netizen. Pelbagai video “pend3dahan” mend4kwa bahawa beberapa individu dengan wajah menyerupai m4ngsa m1steri pesawat Malaysia Airlines telah dikesan di sebuah pulau.

Antara yang tular ialah seorang lelaki yang dipercayai Kapten, Zaharie Ahmad Shah, dan pembantu juruterbang Falik Abdul Hamid dan Andrew Nari. Justeru, kisah keh1langan pesawat MH370 yang h1lang sejak 8 Mac 2014, sekali lagi menjadi tanda tanya.

Bagaimanapun, seorang gadis muda bernama Maira Elizabeth Nari, anak kepada Ketua Pramugara Penerbangan Andrew Nari, kelihatan menafikan gambar yang menyerupai m4ngsa MH370 itu bukan bapanya. Lapan tahun kemudian, m1steri keh1langan pesawat itu masih belum terungk4i.

Menerusi laporan media tempatan, Maira memuat naik ke Insta Storynya dengan mend4kwa bahawa orang dalam gambar yang kelihatan seperti m4ngsa MH370 itu bukanlah bapanya.Menurut gadis itu, Menurut gadis ini dia menerima beberapa DM bertanyakan mengenai foto yang yang tular tersebut.
 

 
Malah Maira turut berterima kasih dan menghargai atas ingatan orang ramai mengenai kejadian menyayat hati ini.

“Saya mahu jelas, dia (bukan ayah saya). Maira berkata, ‘Terima kasih kepada semua orang yang menghubungi saya melalui pesanan terus (DM) dan saya membalas setiap satu kerana terdapat terlalu banyak mesej. Saya memohon maaf kerana tidak mampu.

Komen Netizen
 
Apa Pendapat Anda? Jangan Lupa Komen Yg Baik Baik.
 
Diolah Oleh: SinarViralPress
 
Sumber: HCL

Sementara itu, ikuti kisah menarik lain yang telah kami sediakan untuk hiburan hari anda seperti berikut:

Be the first to comment on "“Anak Bongkar Cerita Sebenar..” – Foto Mirip Mangsa MH370.."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*