“Ini merupakan tindakan tk berasaslah..” – Netizen Dᾰkwa Cra Cakap Pn Berubah ‘Ala Ala’ Fazura Sejak Tular, Ellya Jawab!

Wanita dikenali sebagai Ellya Farahanny yang mencuri perhatian selepas dikatakan mirip Nur Fazura, baru-baru ini tampil membalas reaksi netizen yang mend.akwa cara percakapannya kini ‘ala-ala’ usahawan dan pelakon tersebut sejurus tular.

Menerusi TikTok, Ellya yang menggunakan akaun @Elle Fara menafikan dakwaan terbabit.

“Ini merupakan tindakan yang tak berasaslah okay guys. Sebabnya orang-orang yang rapat dengan I, yang pernah terjumpa I in real life… my family, my friends of courselah. Even my clients pun, diaorang tahu I memang macam ni. Sejak azali lagi.

“So tiada isu I meniru atau cuba imitate cara Fazura bercakap ke… tak ada,” katanya sebagai menjawab persoalan yang diberikan.

Video yang dkongsikan itu sudah pun ditonton lebih 200,000 kali.

Terdahulu, selepas wajahnya mulai menjadi tumpuan, Ellya menerusi mStar mendedahkan, dia tidak menyangka dirinya menjadi perhatian secara tiba-tiba.

“Followers saya di TikTok tiba-tiba naik mendadak, dari 800 kepada lebih 19,000 untuk satu malam.

“Saya terk.ejut dan gembira sebab ada ramai followers. Pada masa sama rasa takut juga, biasalah netizen masing-masing ada pendapat berbeza.

“Jujurnya, saya tak biasa dengan exposure macam ni. Tapi alhamdulillah, saya cuba membiasakan diri,” katanya yang juga ibu kepada seorang cahaya mata.

 

Sumber: MH

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber :  https://viral25news.com/

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment on "“Ini merupakan tindakan tk berasaslah..” – Netizen Dᾰkwa Cra Cakap Pn Berubah ‘Ala Ala’ Fazura Sejak Tular, Ellya Jawab!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*