“Tiba2 Pit4m T4k ‘Kembali’ Baru Tahu” Tvlar Roslan Shah Sakan Gel3k Atas W4nita T4rik Perhatian

Perkongsian Instagram pengacara kelahiran Singapura, Roslan Shah yang dilihat agak keterlaluan telah mengundang komen negatlf netizen.

Menerusi muat naik Roslan atau mesra disapa Cik Lan, dia dilihat begitu gembira sewaktu meraikan hadiah yang diberi usahawan sensasi, Dato’ Seri Alifff Syukri iaitu seutas gelang mewah dengan menari di riba seorang wanita.

Dapat gelang mewah dari Aliff Syukri, Dalam video yang disertakan dengan kapsyen panjang lebar, Cik Lan menyatakan rasa terharu dengan pemberian pasangan suami isteri usahawan itu kerana menghargai usahanya dalam membantu mempromosikan produk keluaran mereka.

Dia yang begitu gembira menari-nari dan duduk di riba seorang wanita dihadapannya dan bergelek sambil disambut gelak tawa mereka yang berada di situ.

Mereka juga mengingatkan kembali pengacara itu kepada kejadian Februari tempoh hari yang mana dia tiba-tiba sahaja rebah sewaktu ditemu bual secara siaran langsung di program Wanita Hari Ini.

Difahamkan ketika itu dia berada dalam keadaan kurang sihat dimana bacaan darahnya agak tinggi sehingga dia pitam secara tiba-tiba.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Roslan Shah (@realroslanshah)

“Nanti tiba-tiba pitam tk kembali… Suara bercakap pun dah macam umur 70 tahun”
“Banyak show? Siapa ambik dia ni?”

“Dah kenapa lap dance atas riba wanita? Ingat atas riba lelaki”
“tak faham apa yang lap dance nyer aduili bawak2 banyak beribadat la lan..perempuan tu pun tak”

“kemain mengeletis alip”
“tk tkut ya blackout masa tgh golek- golek atas lap tu”
“tok alip pun macam suka je sotong sama sotong menari kan”

Sumber : OMM

Penyanyi dan pengacara Roslan Shah yang rebah ketika siaran langsung program Wanita Hari Ini (WHI) dilaporkan stabil selepas menjalani pemeriksaan doktor.

Dalam kenyataan dikeluarkan TV3, Roslan turut melakukan pemeriksaan ujian saringan RTK dan hasil menunjukkan keputusan negatlf, sama seperti sehari sebelum hadir di Sri Pentas.

“Sebaik sahaja kejadian itu, pihak produksi tanpa melengahkan masa memanggil panel doktor di Sri Pentas untuk memeriksa keadaannya.

“Roslan yang sedar dan memberi respon sepanjang tempoh itu didapati mengalami tekanan darah tinggi.

“Dia seterusnya dikejarkan ke Hospital Sungai Buloh dengan ambulans untuk pemeriksaan lanjut,” demikian kata kenyataan itu.

Kejadian berlaku apabila Roslan yang sedang diwawancara oleh hos, Fatin Hamimah dan Hawa Rizwana tiba-tiba kelihatan terjatuh dari kerusi sewaktu program terbabit bersiaran secara langsung di Studio B, Sri Pentas.

Menerusi kenyataan sama, TV3 berkata, mereka amat menitik-beratkan keselamatan kru penerbitan dan tetamu serta mematuhi semua prosedur operasi standard (SOP) yang ditetapkan.

“Sehubungan itu, kami memastikan setiap tetamu jemputan perlu lengkap dua dos vaksin dan menjalankan ujian saringan RTK sebelum memasuki premis Sri Pentas,” katanya.

Sementara itu, rakan yang menemani Roslan ke studio iaitu Mohd Ali Abdul Rahman atau Ciko berkata, Roslan kini ditempatkan di Wad Kecemasan Hospital Sungai Buloh.

“Dia sudah sedar dan pemeriksaan doktor ujian saringan RTK menunjukkan keputusan negatif. Tapi bacaan darahnya agak tinggi iaitu 225.

“Dia minta balik kerana bimbang berada di hospital dalam keadaan sekarang tapi doktor tak benarkan kerana bacaan darahnya tinggi.

“Doktor nak pantau keadaannya. Lima hari lepas Roslan kena hujan serta demam pasang dan surut. Mungkin dia pun tak tidur kerana takut terlewat ke Sri Pentas,” katanya.

Menurutnya, semasa rebah keadaan muka Roslan pucat manakala tangannya biru.

“Ketika itu pun tekanan darahnya memang tinggi lebih 200. Syukur doktor di Sri Pentas cepat memberikan bantuan,” katanya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber:Hmetro

Be the first to comment on "“Tiba2 Pit4m T4k ‘Kembali’ Baru Tahu” Tvlar Roslan Shah Sakan Gel3k Atas W4nita T4rik Perhatian"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*