BTS babak Adam & Hayfa berpisah, “Aku takleh move on”

Tamatlah sudah drama yang kini menjadi fenomena di media sosial berjudul Risik Pada Hati. Drama yang mengandingkan tiga pelakon hebat sebagai watak utama iaitu Ummi Nazeera sebagai Hayfa, Alif Satar memegang watak Adam manakala Zara Zya pula membintangi watak Aisyah.

Umum diketahui, episod sebelum ini begitu mendapat perhatian apabila Hayfa akhirnya diceraikan oleh Adam selepas berlaku pergaduhan antara mereka. Namun begitu dalam episod terakhir pula, ramai tidak menyangka dengan plot twist apabila kedua-dua watak terbabit benar-benar berpisah.

@ajuahmad_ Cinta tak harus memiliki. Dan menyerah bukan bermakna mengalah #risikpadahati #zamriezgoldenpicturessdnbhd #behindthescenes #fyp #fypdongggggggg #fypシ゚viral @umminazeera @itsalifsatar ♬ Harga Diriku – Wali

Hayfa akhirnya melepaskan dan berpisah dengan suaminya itu buat kebahagiaan dia, Adam dan Aisyah. Manakala kata-katanya sepanjang babak dimana mereka bertiga berbincang mencetuskan Ummi Nazeera sekali lagi viral di media sosial.

Manakala selain Ummi Nazeera, lakonan Alif Satar sebagai Adam yang menitiskan air mata disaat perlu melepaskan Hayfa iaitu isteri pertamanya mencetuskan ramai tersentuh dengan lakonan mereka dalam Risik Pada Hati.

Hantaran video oleh Ummi Nazeera tersebut dengan mendoakan sesiapa sahaja yang mengalami nasib yang sama seperti Hayfa itu juga menarik perhatian ramai di Instagram peribadinya.

Dalam pada itu, ruangan komen babak Hayfa dan Adam berpisah terbabit mencetuskan ramai peminat Risik Pada Hati meninggalkan pelbagai respon pujian terhadap team yang terlibat.

“Nak musim kedua…”

Hayfa

“Good job team…”

IMG_20220804_113632

“Drama paling terbaik…”

Hayfa

“Adam nangis betul ni sebab bunyi tu macam ish”

IMG_20220804_113700

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : https://himpunanceritalawak.com/

Be the first to comment on "BTS babak Adam & Hayfa berpisah, “Aku takleh move on”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*