[VIDEO] “Dikir barat versi Hulk Hogen” – Gelagat lucu mereka bikin ramai pec4h pervt

Siapa yang tidak mengenali bintang WWE iaitu Hulk Hogan atau lebih dikenali sebagai Hogen. Pada era 1980- an Hogen memang terkenal sebagai bintang WWE sehingga ke hari ini walaupun sudah bersara.

Hogan menjadi lagenda dalam sukan wrestling dan masih menjadi ikutan bintang-bintang WWE yang lain. Sejak akhir-akhir ini namanya disebut oleh rakyat kelantan di malaysia kerana menyanyikan lagu dikir barat.

 

Seperti yang kita semua tahu lagu dikir barat adalah kebanggaan rakyat kelantan kerana identiti dikir barat itu sendiri menggunakan bahasa kelantan dan hanya bahasa kelantan yang serasi dengan lagu dikir barat.

Sebuah rakaman video menjadi tular apabila Hogen telah menyanyi lagu dikir barat yang bertajuk “ada sekor anok tupai” yang memang terkenal di malaysia. Video nyanyian itu telah diambil dan dimuatnaik oleh seorang pengguna Tik Tok yang dikenali sebagai @habib.mmohamad menjadi tular.

Video:

@habib.mmohamad Ado sekor anok tupai #fypシ #foryou #trending #klate #dikirbarat ♬ original sound – mohame agag

Menjengah ke ruangan komen pula ramai orang kelantan yang telah meninggalkan komen “kemah” kerana terharu yang hogen pun belajar nyanyi lagi dikir barat.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : https://www.tiktok.com/@habib.mmohamad

Be the first to comment on "[VIDEO] “Dikir barat versi Hulk Hogen” – Gelagat lucu mereka bikin ramai pec4h pervt"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*