Noor Nabila Pad4m Semua Gambar Suami, Sekali Semakan Di IG Ibunya Noor Katini, Ada Jumpa Sesuatu Yang Pelik?

Rumah.tangga k4k4k kepada s3l3briti Neel0fa iaitu Noor.Nabila bersama suami, Engku.Emran menjadi bualan warga net sekali lagi selepas mula di perkatakan sejak Jun lalu.

Ter.baharv, Nabila dilihat sudah memadam semua gambar bersama suami termasuklah foto per.k4hwinan di Insta.gram (IG).

Lebih menguatkan lagi dakwaan, Nabila, 37, ada berkongsi beberapa petikan kenyataan yang seakan menggambar.kan perasaan yang sedang dialami nya.

N3tizen sudah mula tanya mana Engku.Emran

Hasil pemerhatian 0hBulan, ibu kepada Nabila dan Neelofa iaitu Datin Noor Kartini Noor Mohamed juga sudah tidak mengikuti akaun Insta.gram Engku Emran namun bekas svami kepada Prima.d0na Filem Melayu Alaf Baharu, Erra Fazira masih lagi meng.ikuti.

Menjengah ke ruangan komen pada hantaran terbaru Nabila ketika bercuti bersama anak lelakinya, Jebat Jayden Ahmad, rata-rata netizen mula bertanya keberadaan Engku Emran.

SEMAKAN DI IG IBU NOOR NABILA ADA SESUATU YANG NETIZEN JUMPA

Sebelum ini, Nabila menafikan dak.waan rumah tangga nya sedang ber.masalah. Katanya, dia dan suami memilih untuk jarang berk0ngsi f0t0 bersama memandang.kan ini perkahwinan kali ketiga untuk mereka berdua.

Nabila dan Engku Emran mendirikan rumah.tangga pada 19 Mac tahun lalu.

Sebelvm itu, Nabila pernah mendiri.kan rumah tangga dengan akt0r Shar naaz.Ahmad pada 31 Mac 2017 dan berc3rai secara hakam pada 9 Julai 2020 di Mah.kam4h Rendah Syariah Wilayah Persekutuan.

Menerusi per kahwinan itu, mereka di.kurnia kan seorang anak lelaki, Jebat.Jayden yang kini ber usia empat tahun.

Sumber/ Kredit :Inst4.gram noor.nabila/noor.kartini Via 0h.Bulant.

Be the first to comment on "Noor Nabila Pad4m Semua Gambar Suami, Sekali Semakan Di IG Ibunya Noor Katini, Ada Jumpa Sesuatu Yang Pelik?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*